Welke game heb je laatst gekocht?

Ook the last of us part II gekocht. Wou eerst in ps store kopen omdat die er goedkoop staat nu met de deals. Maar in Mediamarkt evenduur in fysieke versie. Dus toch maar daar aangekocht. Heb toch nog liever op disc

@Savatar Dat mag je zeker vragen! Tot dusver Tails of Iron (nu aan het spelen), Astalon: Tears of the Earth en VA-11 Hall-A. Geen gigantische sales, maar beter dan niets. Death’s Door (PS5 en Switch port) komt overmorgen uit, is ook verleidelijk.

Jij nog aanraders? 🙂

@Savatar Dat mag je zeker vragen! Tot dusver Tails of Iron (nu aan het spelen), Astalon: Tears of the Earth en VA-11 Hall-A. Geen gigantische sales, maar beter dan niets. Death’s Door (PS5 en Switch port) komt overmorgen uit, is ook verleidelijk.

Jij nog aanraders? 🙂
Heb voorlopig enkel Eldest Souls gekocht. Death's Door staat hier ook op de wishlist maar heeft nog geen korting.

Laatst bewerkt:
Tails of Iron - Nintendo Switch
Een impuls aankoop na het bekijken van een review dankzij @eightytwo want ik kende het niet.

Enjoy, mate! Eergisteren heeft de game trouwens free DLC gekregen. Een paar extra post game bosses en difficulty options. Uiteraard kreeg ik een download notification exact toen de credits aan het rollen waren, anders had ik ‘m graag meteen op de moeilijkste difficulty gespeeld.

Paar games op de steam sale.

Gears Tactics
Torchlight 3
Townscaper

En nu twijfel ik aan Kena op PS5 staat momenteel aan 39.99€ op bol.com

Terug
Bovenaan