Welke game heb je laatst gekocht?

Double Dragon Gaiden: Rise of the Dragons (PS5)

Na Streets of Rage 4 en The Turtles: Shredders Revenge opnieuw een topper. Gouden tijden voor mijn favoriete genre van vroeger. 😍

Ik heb deze week een zeer goede slag geslagen op een Tweedehands website.

Zes Switch games:
  • Link's Awakening
  • Super Mario Odyssey
  • Mario Kart 8
  • Super Smash Bros Ultimate
  • Yoshi's Crafted World
  • Luigi's Mansion 3
Dit alles voor slechts 150 euro, dat is dus 25 euro/game, wat echt weinig geld is voor dit soort 1st party games. Ik ben er echt super content mee en nu volledig hooked aan meerdere games. :clap:

Laatst bewerkt:
Griftlands: mijn Slay the Spire verslaving even naast me neer leggen, voor waarschijnlijk een andere verslaving :unsure:.
Roguebook is ook wel een gelijkaardige game, iets makkelijker dan slay en is soms op de kop te tikken voor een paar euro's, intussen toch ook al een 30tal uren mee bezig geweest

Assassin's greed mirage
Avatar: Frontiers of pandora collector's edition

Dit gaat het zijn voor dit jaar :laugh:

Laatst bewerkt:
Na ik weet niet hoeveel jaar de game mania eens binnen gesukkeld. I know, wat bezielde me... Met de vriendin, we wouden eens naar de used switchgames gaan kijken. Buiten gewandeld met Link´s Awakening en Captain Toad.

Maar hoe die keten er nog in slaagt te bestaan i do not get it. Da´s nog maar een schim van wat dat vroeger geweest is... Zelfs het aanbod nieuwe switch games was niks om over naar huis te schrijven. Maar goed, we zijn makkelijk van de pokemongame pikachu let´s go afgeraakt.

Na ik weet niet hoeveel jaar de game mania eens binnen gesukkeld. I know, wat bezielde me... Met de vriendin, we wouden eens naar de used switchgames gaan kijken. Buiten gewandeld met Link´s Awakening en Captain Toad.

Maar hoe die keten er nog in slaagt te bestaan i do not get it. Da´s nog maar een schim van wat dat vroeger geweest is... Zelfs het aanbod nieuwe switch games was niks om over naar huis te schrijven. Maar goed, we zijn makkelijk van de pokemongame pikachu let´s go afgeraakt.
Ik heb recent exact hetzelfde gedacht toen ik de GM bezocht. Als je hun website bekijkt verkopen ze momenteel de laatste stockitems van bepaalde games, o.a. FF16. Game is nog geen half jaar uit volgens mij… Die webshop slaagt ook echt op niets, want je kan misschien 1/3 van het aanbod online bestellen. Lijkt zo precies of daar iets groter op til is.

Kingdom Come Deliverance Royal edition gekocht. Ben benieuwd wat dit zal geven, enkele mods gedownload voor QOL. Ben de proloog voorbij en voorlopig staat het mij wel aan. Is echt op het gemakje de middeleeuwse samenleving doorsnuisteren

Laatste game, PGA 2k23.
Mijn laatste DLC als dat ook telt, South Park tafel op Pinball FX.

Die PGA is echt enorm genieten, online wel moeilijk.
Tegen een beginner gespeeld, we waren zeker gewaagd aan mekaar.
Bal vloog ipv recht vooruit, 100 meter naast het veld.
Onderweg dan nog eens een boom tegen gekomen, was wel lachen.

Dat putten met hellingen is toch iets moeilijk, eens dat beetje begint te gaan. Is wel enorm genieten als je van 50 feet hem maakt.
Nog maar 1 keer een hole in one kunnen maken ook.

Laatste spel dat ik kocht was State of Decay II, dus al een poos geleden.
Heb daarnaast een abonnement op playstation now, dus hoef amper spellen te kopen.
Overweeg nu wel om Starfield aan te schaffen.

Terug
Bovenaan