MK1 en Lies of P en niet zo veel ervoor Loop Hero fysiek voor Switch.
Blasphemous 2 voor Switch had ik denk ik al eens vernoemd
Blasphemous 2 voor Switch had ik denk ik al eens vernoemd

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

.Roguebook is ook wel een gelijkaardige game, iets makkelijker dan slay en is soms op de kop te tikken voor een paar euro's, intussen toch ook al een 30tal uren mee bezig geweestGriftlands: mijn Slay the Spire verslaving even naast me neer leggen, voor waarschijnlijk een andere verslaving.
Spreekt me precies iets minder aan, maar zal het eens in de gaten houdenRoguebook is ook wel een gelijkaardige game, iets makkelijker dan slay en is soms op de kop te tikken voor een paar euro's, intussen toch ook al een 30tal uren mee bezig geweest

Ik heb recent exact hetzelfde gedacht toen ik de GM bezocht. Als je hun website bekijkt verkopen ze momenteel de laatste stockitems van bepaalde games, o.a. FF16. Game is nog geen half jaar uit volgens mij… Die webshop slaagt ook echt op niets, want je kan misschien 1/3 van het aanbod online bestellen. Lijkt zo precies of daar iets groter op til is.Na ik weet niet hoeveel jaar de game mania eens binnen gesukkeld. I know, wat bezielde me... Met de vriendin, we wouden eens naar de used switchgames gaan kijken. Buiten gewandeld met Link´s Awakening en Captain Toad.
Maar hoe die keten er nog in slaagt te bestaan i do not get it. Da´s nog maar een schim van wat dat vroeger geweest is... Zelfs het aanbod nieuwe switch games was niks om over naar huis te schrijven. Maar goed, we zijn makkelijk van de pokemongame pikachu let´s go afgeraakt.
Die moet ik ook nog is terug instaleren zeer toffe gameState of Decay II