Welke game heb je laatst gekocht?

Dark Souls Remastered ook nog gekocht met black friday.
Dan zijn we weer even zoet met de souls-likes :D
Veel plezier in Sen's Fortress en Anor Londo!

On topic: GTA V (PS5) had die al op PS4, maar vond geen upgrade daarvoor...

Cult of The Lamb (PS5) zoontje (9j) wil dat voor Sinterklaas.

Portal Companion Collection (Switch) nog geen 7 euro, kon ik niet laten liggen.

Lethal Company(proxy chat is terug de toekomst)

Yakuza collection(GOG)

Mirror's Edge Catalyst ps4(2eur)
Heb het al via Origin gekocht. En dat zoog. Dan maar die versie gekraakt. Wat zuigt.
En nu dan maar geplooid voor de console versie, die hopelijk gewoon werkt.

Fuck you aan iedereen die hier Slay The Spire aanprijst.

Eindelijk gekocht (op GSM) en instant hooked! Op't eerste zicht heel simpel maar eens ge bezig zijt merkt ge dat de gameplay en pak dieper gaat dan ge denkt.

Op Steam kost het 20+ euro. Die prijs heeft me daar altijd wel tegen gehouden. Maar nu ik het gespeeld heb, lijkt het me wel dik z'n geld waard.

Fuck you aan iedereen die hier Slay The Spire aanprijst.

Eindelijk gekocht (op GSM) en instant hooked! Op't eerste zicht heel simpel maar eens ge bezig zijt merkt ge dat de gameplay en pak dieper gaat dan ge denkt.

Op Steam kost het 20+ euro. Die prijs heeft me daar altijd wel tegen gehouden. Maar nu ik het gespeeld heb, lijkt het me wel dik z'n geld waard.

De steam versie gaat dikwijls in sale. Binnenkort is het weer steam winter sale

Ik heb me wat laten gaan met black friday en heb 27 PS5 games gekocht. Had nog geen enkele physical voor dat platform dus was de moment.

Collectie

Momenteel bezig met Spiderman Remaster vooraleer ik Morales en SM2 ga aanvatten. Vreemd dat ik de eerste game gemist had. Prima aan het vermaken ermee

Ik vraag me oprecht af waarom mensen games bijkopen als men al geen tijd heeft om de vorige te spelen.
Ik merk bij mezelf dat de interesse bij een game al sterk gedaald is na een korte tijd.

Kheb dat dus ook jaren gedaan. Mijn PS2/Xbox360/PS3/PS4/Wii collectie bevat echt 80% games die ik niet gespeeld heb. Daar gaat nog wel wat van het lijstje verdwijnen, maar nooit ga ik aan een 100% geraken. Maar sinds de PS5 heb ik me voorgenomen niks meer te kopen tot alles gespeeld is. Ik heb nu twee games staan die nog niet gespeeld zijn (Guardians Of The Galaxy en Star Trek: Resurgence) maar die gaan effectief op "korte termijn" (als ge dat al zo kunt noemen met de massa's tijd die ik heb) gespeeld worden tussen de 3de Spyro van de reignited trilogy en Sea Of Stars in. Daarna koop ik pas SPieer-Man 2 en Rathect & Clank: Rift Apart :D

Deze verdient een fotoke! Gekocht voor 14 euro met verzending en zat vandaag in de bus :love2:

410416334_880421850405408_4583989586854599829_n.jpg

Wauw, mooi prijske. Zelf nooit gespeeld, en als ik de veteranen er over bezig hoor, durf ik zelfs niet. Hitbox hell naar't schijnt.
Vorig jaar nog deze tegengekomen en goed moeten lachen.

4U al wel een pak gespeeld en de charme van de oudere games is toch wel de moeilijkheidsgraad. Echt weg moeten lopen van bepaalde zones. Fantastisch.

Spijt da'k de franchise indertijd met de PSP games direct had afgeschreven :p

Backlog aan het aanvullen met de 14 dagen verlof die eraan komen.. :unsure:
Uncharted collection op steam alvast gekocht en Vampire survivors met alle dlc's, omdat deze al met korting stonden voor de kerstmis sales.
Robocop rogue city, via een website een steam key gekocht voor de helft van de huidige steam prijs.

Morgen start de Steam christmas sales, wellicht dan nog een aantal zaken oppikken.

Terug
Bovenaan