Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Veel plezier in Sen's Fortress en Anor Londo!Dark Souls Remastered ook nog gekocht met black friday.
Dan zijn we weer even zoet met de souls-likes![]()
Zou ik ook nog eens moeten draaien. Lang geleden dat ik dat nog heb gespeeldSinds 2 weken compleet hooked aan Factorio. Lang geleden dat een spel me nog zo kon boeien.

Fuck you aan iedereen die hier Slay The Spire aanprijst.
Eindelijk gekocht (op GSM) en instant hooked! Op't eerste zicht heel simpel maar eens ge bezig zijt merkt ge dat de gameplay en pak dieper gaat dan ge denkt.
Op Steam kost het 20+ euro. Die prijs heeft me daar altijd wel tegen gehouden. Maar nu ik het gespeeld heb, lijkt het me wel dik z'n geld waard.
Ik vraag me oprecht af waarom mensen games bijkopen als men al geen tijd heeft om de vorige te spelen.
Ik merk bij mezelf dat de interesse bij een game al sterk gedaald is na een korte tijd.

Had dat bekeken, maar tegenwoordig is dat type game niet meer aan mij besteed.Alan Wake 2 op Epic met de 33% korting coupon : 27€. Te goed om te laten liggen
Fantastisch spel, en een koopje daar aan toe. Ik ken weinig games met zo een worldbuilding.Alan Wake 2 op Epic met de 33% korting coupon : 27€. Te goed om te laten liggen