Welke game heb je laatst gekocht?

Remnant II op PS5.
Op alle gebied nog beter dan de eerste en dat was al een sleeper hit voor mij.
Een uurke of 5 zitten coopen met ne kameraad en twas dikke fun :thumb:

Hoe zit het met de loading times in RE4, op ps4?

lijkt me wel een koopje, al ken ik die webshop niet.

Of toch maar beter wachten tot ik ooit een ps5 koop, vanwege de betere loading times?

Of is deze game met een free update naar ps5?

Hebde eigenlijk al een SSD steken? Onlangs zelf vervangen en gemiddelde laadtijden hier zijn ongeveer gehalveerd. Wel 50eur en klein uurtje werk.
Ik heb daar even over getwijfeld ja, maar niet gedaan, wegens prijzen van SSD schijven van 2 terrabyte te duur naar mijn goesting.

Dan betaal je rond de 200 euro voor een upgrade van een PS4.... (ik heb niet de pro hé, de gewone nog....)

Nee dan wacht ik liever nog een jaartje, en dan heb ik voor 400 een PS5.

Cloudpunk

Was deze helemaal uit de oog verloren en ook niet op een wishlist gezet... kwam ik deze daarnet opnieuw tegen en voor 5eu nu op ps5 dan ook maar gewoon meteen gekocht. :unsure: Deze nog proberen tussendoor BG3

Na het succes van slay the Spire ben ik op zoek gegaan naar gelijkaardige spellen en in de PS sales roguebook compl edition gekocht, de eerste uren hebben me al overtuigd.

Welke is de betere van de 2 ?
Ligt een beetje in de lijn van hearthstone zeker ?
Totaal niet Hearthstone, buiten het feit dat het beide met kaarten te maken heeft. Hearthstone is een CCG: deck maken op voorhand en daarmee proberen winnen tegen (voornamelijk) andere spelers. Slay the Spire is een deckbuilder roguelite: je start met 1 van 4 personages die hun eigen speelstijl hebben en eigen starter deck en je gaat zo doorheen het spel (vechten tegen de game), maakt je eigen deck uit kaarten die je krijgt voorgeschoteld en probeert de 3 zones uit te spelen met aan het einde van elke zone een boss.

Ik durf het bijna niet te zeggen maar voorlopig heeft roguebook de voorkeur, kan ook zijn dat ik slay the Spire beu heb gespeeld, in roguebook kan je kiezen tussen 5 Heroes waarbij je telkens met 2 moet spelen, veel variatie dus en hoe meer je speelt, hoe meer je vrijmaakt waardoor een nieuwe sessie anders aanvoelt

Life is Strange: True Colors aan 20 euro in de Dreamland gekocht (heeft lang aan full price gestaan, maar dat vond ik het niet waard)
Yakuza: Kiwami
Yakuza: Kiwami 2

Wayfinder , maar nog niet kunnen spelen : is een ramp om binnen te raken : login queue , your position 18245 😮
Yup, maar eens je binnen bent sinds gisteren namiddag word je er al niet meer zo snel uitgekegeld.
Ik heb gisteren een sessie kunnen doen van 8 uren spelen na mijn login rond de middag.

Is echt wel een goed game, spijtig dat het de grond word ingeboord vanwege die server issues op steam.

Terug
Bovenaan