Welke game heb je laatst gekocht?

niet echt een game, maar heb me es 6m abbo genomen op psnow ... om het gat te overbruggen naar volgende februari :)

Als er nog toevallig mensen een hidden/onbekend gem hebben ontdekt op nintendo eshop? Soms lees ik er hier wel eens eentje vandaar.

Zit zowat door mijne catalogus door. Alle klassiekers, grote namen en remasters quasi gespeeld. Random opsomming maar niet compleet: zelda, immortals, bioshock, borderlands, mario's, siper elites, crysis, thps, little nightmares, skyrim, hades, etc
(geen jrpgs wel)

Als er nog toevallig mensen een hidden/onbekend gem hebben ontdekt op nintendo eshop? Soms lees ik er hier wel eens eentje vandaar.

Zit zowat door mijne catalogus door. Alle klassiekers, grote namen en remasters quasi gespeeld. Random opsomming maar niet compleet: zelda, immortals, bioshock, borderlands, mario's, siper elites, crysis, thps, little nightmares, skyrim, hades, etc
(geen jrpgs wel)

Ik zag op zijn kanaal ook nog drie andere video's specifiek geënt op eShop-games. Hopelijk zit er iets tussen dat je zoekt!

ps4 collectie nog wat uitgebreid :

tales of berseria, tales of arise, battlechasers nightwar ,allemaal op disk en ook nog een disk versie van ys lacrimosa of dana

Terug
Bovenaan