Welke game heb je laatst gekocht?

Outer Wilds - Puur op recensies afgegaan, ondertussen een uurtje gespeeld en ik denk dat ik doorheb waarom dit zo hoog aangeschreven is.

Ik heb deze ook net aangeschaft. Ik had het eens op steam tegen gekomen en het zag er wel leuk uit, maar die recensies hebbenuj heel nieuwsgierig gemaakt. Nu met de autumn sale toch aangeschaft.

Verder ook nog:
- Mass Effect Legendary edition (nog nooit Mass Effect gespeeld)
- Medieval Dynasty

Op Mediamarkt.be, voor PS5:

Super Monkey Ball: Banana Mania Anniversary Edition €22
Lost Judgment €23 (staat intussen zelfs aan €17, gvd!)
Alan Wake Remastered €20

Op pc, allen via steam:

-TES V: Skyrim Anniversary upgrade
-Hellbound
-Halo Infinite Campaign
-Return of the Obra Dinn
-Chorus

Cyberpunk :unsure:

Denk met de patches die zijn uitgekomen en volgende kwartaal de next-gen update dat het wel de prijs waard zal zijn. Voor 25eu zal ik er wel plezier uithalen hopelijk.

Cyberpunk :unsure:

Denk met de patches die zijn uitgekomen en volgende kwartaal de next-gen update dat het wel de prijs waard zal zijn. Voor 25eu zal ik er wel plezier uithalen hopelijk.
Ook gekocht aan 25 euro op ps5, ik heb er al plezier mee gehad moet ik zeggen, verhaal is echt meeslepend en ja die wereld is toch wel iets apart

Demon's Souls PS5
Ratchet & Clank Rift Apart PS5
Spider-Man Miles Morales PS5
Met alle 3 keihard geamuseerd, dus veel plezier ermee! Miles Morales was een grote verrassing voor mij. Vond de eerste Spider-Man heel goed, maar was niet echt invested en dat heeft Miles Morales helemaal goed gemaakt, met vernieuwde combat, perfecte integratie van muziek, likeable characters en lekkere graphics! Enjoy!

Met alle 3 keihard geamuseerd, dus veel plezier ermee! Miles Morales was een grote verrassing voor mij. Vond de eerste Spider-Man heel goed, maar was niet echt invested en dat heeft Miles Morales helemaal goed gemaakt, met vernieuwde combat, perfecte integratie van muziek, likeable characters en lekkere graphics! Enjoy!
Ondertussen ook begonnen aan Miles Morales. Vond Spider-Man top en dacht dat deze minder zou zijn.
Na een 2-tal uurtjes spelen moet ik zeggen dat ik deze zelfs nog beter vind.

Terug
Bovenaan