Welke game heb je laatst gekocht?

Fifa 22 op de switch.

Ja ik weet dat het niks anders is dan fifa 19, maar... ik had nog geen fifa op de switch en vind het wel leuk om een potje te voetballen op mn tv op de slaapkamer... :biglaugh:

Orders:
- Hades (PS5)

Pre-orders:
- Pokemon Legends Arceus (Switch)
- Elden Ring (PS5)
- Horizon Forbidden West (PS5)

(en nog een vinyl om de rest van de corona premie op te souperen bij Fnac :) )

Immortals: Fenyx Rising (PS4) voor 12,99 in de solden. Heb het nog maar een uurtje kunnen spelen, maar het begin is alleszins veelbelovend.

PC building simulator op humble bundle met alle dlcs's.
House builder
Thief simulator
Gas station simulator

Far Cry 5 voor 13,99€ op PS4pro. FC3 gespeeld, 4 overgeslagen, gameplay is wel nog duidelijk weinig veranderd. Knappe graphics wel. Vergelijkbare wereld als Days Gone die ik ook onlangs heb gespeeld, maar deze wereld lijkt toch levendiger en unieker te zijn.

Vraagje. Ik heb nooit Death Stranding gespeeld en zou deze graag kopen voor een mooi prijsje. Ik zie online dat je op sommige sites een key kan kopen, maar dit gaat via een account die je krijgt waarop je dan kan spelen op je eigen account ofzo? Is zoiets legit? Hoe gaat dit in z'n werk?

Vraagje. Ik heb nooit Death Stranding gespeeld en zou deze graag kopen voor een mooi prijsje. Ik zie online dat je op sommige sites een key kan kopen, maar dit gaat via een account die je krijgt waarop je dan kan spelen op je eigen account ofzo? Is zoiets legit? Hoe gaat dit in z'n werk?
Cdkeys krijg je gewoon email met steam key. Hier alvast nog nooit problemen gehad.

sowieso zijn dat 'grey market' keys en dikwijls zelfs gewoon helemaal niet legit doordat de keys gekocht zijn met gestolen credit cards e.d. Bij bijv. Kinguin kunt ge wel Buyer Protection aanvinken. Het feit dat ze dit aanbieden als optie zegt al genoeg imo.
Het feit dat zo'n sites blijven bestaan betekent ergens ook wel dat ge als 'buyer' op zich niet zoveel risico loopt. Er is echter een (water)kans dat keys ophouden te werken (zeker bij software zoals OS of tekstverwerkers en zo) en/of je steam account wordt geblokkeerd.

Zo'n sites wassen hun handen ook in onschuld aangezien ze zeggen dat ze enkel een platform aanbieden tot verkoop en dus niet zelf de keys verkopen. vb.
Once again, please remember that we do not get keys. We just create a safe platform with 12 million transactions per year where sellers and buyers can meet.

Als de key vasthangt aan een account zou ik dat zeker niet kopen.

edit: om een of andere reden zet het platform de url direct om naar media (ook al kies ik url) en toont hij het openingsbericht van reddit terwijl het eigenlijk gaat om het antwoord van g2a

Dying light 2 ps5
En dan een paar voor de collectie :
Shin megami tensei 3 nocturne remaster ps4
Streets of rage 4 anniversary edition ps4
Monster hunter 3rd portable hd voor ps3 allen fysiek

Laatste paar aankopen:
- Dying Light Enhanced Edition
- Mass Effect Legendary Edition
- Pokémon Legends Arceus
- Uncharted Legacy of Thieves

En ook nog Horizon in pre-order

Terug