Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

)Heerlijke game, echt een steal voor die prijs.Assassin's Creed Unity op PS4
Staat nu in Sale op PSN voor €7.49![]()
www.humblebundle.com
Cdkeys krijg je gewoon email met steam key. Hier alvast nog nooit problemen gehad.Vraagje. Ik heb nooit Death Stranding gespeeld en zou deze graag kopen voor een mooi prijsje. Ik zie online dat je op sommige sites een key kan kopen, maar dit gaat via een account die je krijgt waarop je dan kan spelen op je eigen account ofzo? Is zoiets legit? Hoe gaat dit in z'n werk?
sowieso zijn dat 'grey market' keys en dikwijls zelfs gewoon helemaal niet legit doordat de keys gekocht zijn met gestolen credit cards e.d. Bij bijv. Kinguin kunt ge wel Buyer Protection aanvinken. Het feit dat ze dit aanbieden als optie zegt al genoeg imo.Vraagje. Ik heb nooit Death Stranding gespeeld en zou deze graag kopen voor een mooi prijsje. Ik zie online dat je op sommige sites een key kan kopen, maar dit gaat via een account die je krijgt waarop je dan kan spelen op je eigen account ofzo? Is zoiets legit? Hoe gaat dit in z'n werk?
Once again, please remember that we do not get keys. We just create a safe platform with 12 million transactions per year where sellers and buyers can meet.
Moest ge ook een online abo hebben: er zitten hier een aantal Mario Kart spelers die geregeld samen spelen, ik heb deze week voor de eerste keer ook eens meegedaanMario Kart 8 Deluxe [Nintendo Switch] voor € 40,67 bij amazon. Wel een duits hoesje, but who cares.
Het was zeer leuk!