Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
vermintide op pc is wel nog chill gameWarhammer 40k: Space Marine Anniversary edition
Twijfel om ook Vermintide 2 en/of Chaosbane aan te schaffen.
/edit: nevermind, Chaosbane zit in de playstation plus games lijst.
valt er zoveel aan de PS4 versie te verbeteren? Hogere framerate en betere laadtijden?Dat zal het zowat zijn.Ik heb ook nog eens een spel gekocht: Persona 5 Royal.
Nu lees ik ineens dat er in oktober ook een PS5 versie uit komtvalt er zoveel aan de PS4 versie te verbeteren? Hogere framerate en betere laadtijden?
Ik heb besloten wat meer in het nu te leven, pluk de dag enzo, dus ga ik er toch gewoon nu aan beginnen. Geen zin om te wachten tot oktober om dan ineens het dubbel te moeten betalen. Denk dat ik wel weer even aan 30 fps ga moeten wennen.Dat zal het zowat zijn.
Ik heb op de 5 ook Scramble gespeeld en die was dan 60fps en haast instant laadtijden.
Even opgezocht, loopt al standaard backwards compat aan 4K 60fps ;-)Ik heb besloten wat meer in het nu te leven, pluk de dag enzo, dus ga ik er toch gewoon nu aan beginnen. Geen zin om te wachten tot oktober om dan ineens het dubbel te moeten betalen. Denk dat ik wel weer even aan 30 fps ga moeten wennen.
En wie weet is de upgrade gratis en ben ik er in oktober toch nog aan bezig want blijkbaar is het een enorm spel!