Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Is dat die "remastered" editie wat zo tegenviel bij release? Zijn de issues al verholpen?Gta Trilogy gekocht voor 17 euro in de Media Markt, was wel een prijs die ik ervoor wou geven![]()
Ik probeer ze te spelen, ik koop ook vaak games die ik ooit al gespeeld heb, maar niet meer heb/had. Tis dus een mix van verzamelen want me interesseert en wat ik graag zou willen spelen met af en toe eens iets spelen en terug kopen van dingen uit mijn jeugd. Denk als "verzamelaar" dat het nooit echt mogelijk is alles te spelen. Daarom dat ik ook zeer streng ben naar wat ik wel en niet koop, ik ga geen dingen kopen waarvan ik weet "die wil ik nooit spelen, maar is populair". Als een spel of franchise in mijn collectie terecht komt is er altijd al de minimum vereiste dat het een spel is dat ik echt zou willen spelen en dat mij heel hard aan spreekt, niet omdat het een cool verzamelobject is.@Bunkerbudy speel je ze effectief of verzamel je ze enkel?
Ja inderdaad. Geen idee, spel heeft alleszins paar updates gekregen sedert dan maar ik heb het zelf nog niet gespeeldIs dat die "remastered" editie wat zo tegenviel bij release? Zijn de issues al verholpen?
https://www.metacritic.com/game/playstation-5/grand-theft-auto-the-trilogy---the-definitive-edition
Zie dat er nog steeds een 0,9 bij user reviews staat...
Zo hoor ik het graagIk probeer ze te spelen, ik koop ook vaak games die ik ooit al gespeeld heb, maar niet meer heb/had. Tis dus een mix van verzamelen want me interesseert en wat ik graag zou willen spelen met af en toe eens iets spelen en terug kopen van dingen uit mijn jeugd. Denk als "verzamelaar" dat het nooit echt mogelijk is alles te spelen. Daarom dat ik ook zeer streng ben naar wat ik wel en niet koop, ik ga geen dingen kopen waarvan ik weet "die wil ik nooit spelen, maar is populair". Als een spel of franchise in mijn collectie terecht komt is er altijd al de minimum vereiste dat het een spel is dat ik echt zou willen spelen en dat mij heel hard aan spreekt, niet omdat het een cool verzamelobject is.
vroeger ook met dezelfde filosofie verzameld. Helaas alles moeten wegdoen op een bepaald moment. Vanaf PS4 terug beginnen gamen en opnieuw beginnen verzamelen (enkel PS4 of later). Ik zorg wel dat ik niet te veel games heb die ik nog moet spelen.Ja ik heb wel veel games dat ik nog moet of zou willen spelen tho... Maar ik heb er al veel weg gedaan ook. Ik zit nu op een punt dat als ik zou beginnen nog meer weg doen omdat ik het niet ga spelen, dat ik meer ga weg beginnen doen dan dat me lief is. Daarom vind ik dat ik nu op een goed evenwicht zit wat betreft spelen en verzamelen. Er komt niks in dat ik niet zou willen spelen en er gaat niks weg waarvan ik weet dat ik spijt ga hebben als ik het dan ooit zou willen spelen, maar niet meer heb.Zo hoor ik het graagvroeger ook met dezelfde filosofie verzameld. Helaas alles moeten wegdoen op een bepaald moment. Vanaf PS4 terug beginnen gamen en opnieuw beginnen verzamelen (enkel PS4 of later). Ik zorg wel dat ik niet te veel games heb die ik nog moet spelen.

Wat zou je precies als meerwaarde zien?Is Hades op ps5 een meerwaarde als je de switch versie al hebt? Heb zwaar genoten en veel tijd in de game gestoken op switch.
Ik heb die toen voor de Switch gekocht, en tijdje geleden via Xbox Gamepass is gespeeld, maar ik zag daar buiten de iets scherpere graphics geen verandering of verbetering in.Nog niet gekocht maar een vraag.
Is Hades op ps5 een meerwaarde als je de switch versie al hebt? Heb zwaar genoten en veel tijd in de game gestoken op switch.