Welke game heb je laatst gekocht?

Death Stranding - PS4 base game
The Last of Us Part II - PS4 base game
Uncharted Thieves collection - PS5

Samen gekocht voor €30 allemaal nieuw in seal.

Xenoblade Chronicles 2 DLC
Met de Black Friday sale in de eShop en nog wat tegoed, maar 7 euro moeten opleggen. Alleen gekocht voor de story DLC: Torna - The Golden Country. Deze nog spelen voor ik dan aan de 3e begin.

Potentieel 12 tot 24 games voor 40€ , weet alleen nog niet de welke :) .

Black Friday deal bij game mania -> 60€ PS credit voor 45€. Had nog een bon van 5€ die overmorgen verviel , dus meteen opgebruikt.
60€ PS Store credit voor 40€. Men PS Plus essential voor 1j verlengd voor 40€.

Heb ik nu ook eens gedaan, kheb me ene jaar PS+ Extra genomen voor 75 euro, kzal wel zien of het dan de moeite bleek te zijn of niet. Hopelijk gooien ze er geregeld eens een toffe indie game op, want daar haal ik het meeste waarde uit, games zonder physical release.

PS+ extra voor een jaartje aangeschaft.
Direct Stray gedownload en ook Chicken Police ( don´t ask, ´t is voor de vriendin).
Later wel nog gebruik maken van ubi+ voor ac odyssey of valhalla. Hoop dat FC5 er later misschien nog bij komt.

Ik ben wel niet zo onder de indruk van de grote catalogus 😕

It Takes Two (Switch)
We waren dus van plan de nieuwe Pokémon games te co-op’en, maar daar zit dus eigenlijk geen deftige co-op in. De games zijn dus niet geopend en worden teruggedaan. In de plaats daarvan It Takes Two gekocht en gisteren al een aangename eerste sessie gehad. Wat een spel!

Laatst bewerkt:
PS5 DualSense-Wireless Controller Black
PS5 Dark Pictures - The Devil in Me
PS5 Uncharted Legacy of Thieves Collection
€94

Black friday deals, allemaal PS5:

Ghost of Tsushima (Director's Cut)
The Ascent
Guardians of the Galaxy
Warhammer Chaosbane (Slayer Edition met season pass)
Jurassic World Evolution 2

Ik zit weer goed tot volgende zomer. 😅

Hell Let Loose anniversary edition.
Uitgeprobeerd in het free weekend, enjoyed it. Kijk er naar uit om me er verder in te verdiepen.

Street Fighter 30th Anniversary Collection.

Ik wou deze al aanschaffen, blij dat ik eventjes gewacht heb tot deze korting in de store :)

Terug
Bovenaan