Jules 'ezechiel 25:17' Winnfield
Well-known member
Wa lulde gij nowNew kids (was toen in mijn omgeving toch een hit )

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wa lulde gij nowNew kids (was toen in mijn omgeving toch een hit )

Wat vond ge er dan niet goed aan?Ik kan niet zeggen dat ik niet geprobeerd heb. Heb de eerste Godfather zelfs al 2x gezien gewoon omdat ik dacht dat ik de 1st keer wel iets gemist moest hebben. Maar nee was de 2e keer nog vervelender om uit te zitten.![]()

Ergens snap ik u maar Godfather is 1 van die films die overal wordt bejubeld, zou wel is leuk zijn een tegenstem te horenIk denk dat ik dat beter voor mezelf hou omdat de rest van de wereld het toch anders ziet. Buiten Brando's acteerprestatie die een heel goede mompelaar brengt heb ik er niet veel goede woorden voor over en mij ma heeft mij altijd geleerd da als ge nix goe te zeggen hebt da ge beter zwijgt.![]()
Ik denk dat ik dat beter voor mezelf hou omdat de rest van de wereld het toch anders ziet. Buiten Brando's acteerprestatie die een heel goede mompelaar brengt heb ik er niet veel goede woorden voor over en mij ma heeft mij altijd geleerd da als ge nix goe te zeggen hebt da ge beter zwijgt.![]()
Star Trek heeft me nooit iets gezegd.

Nu ik geef wel eerlijk toe dat ik gebiased ben want ik heb het sowieso niet echt begrepen op gangster films (Scarface, Donnie Brasco, American Gangster, The Irishman, ... doen mij bijvoorbeeld ook niet veel maar die kijken voor mij wel een stuk vlotter dan the godfather.)Untouchables vind ik dan weer minder. Is gewoon zo een pulpy camp gedoe met weliswaar een goede De Niro, Connery en CostnerMijn woorden zouden u kwetsen (saai, voorspelbaar, pulp masquarading as art, hillarische deaths die niet hillarisch bedoelt zijn, ...Nu ik geef wel eerlijk toe dat ik gebiased ben want ik heb het sowieso niet echt begrepen op gangster films (Scarface, Donnie Brasco, American Gangster, The Irishman, ... doen mij bijvoorbeeld ook niet veel maar die kijken voor mij wel een stuk vlotter dan the godfather.)
Hopelijk kan ik mezelf nog ietwat redeemen met het feit dat ik The Untouchables en Goodfells wel kan apprecieren? =p
Same. Tijd geleden op Netflix eens gekeken. Aflevering of 3 en dan gestopt. De mythe is groter dan de realiteit denk ik.Seinfeld.. jaar geleden nog eens geprobeerd maar slaag er niet in om het leuk te vinden (na 8 afleveringen gestopt).
Goed dat je het zegt. 'k Zal het einde nog niet verklappen dan.Films:
Titanic, iedereen is altijd verbaast als ik zeg dat ik die nog nooit gezien heb lol
Ik denk dat ik dat beter voor mezelf hou omdat de rest van de wereld het toch anders ziet. Buiten Brando's acteerprestatie die een heel goede mompelaar brengt heb ik er niet veel goede woorden voor over en mij ma heeft mij altijd geleerd da als ge nix goe te zeggen hebt da ge beter zwijgt.![]()

De vraag is: is hij al zo ver geraakt?Ivm The Godfather. Hoe kunt ge nu deze scene slecht vinden? :
Het komt allemaal nogal amateuristisch over imo. Van het camerawerk, tot de effecten, tot het acteren van onze slachtoffers. En in het verhaal zelf vind ik het ook een vrij bizarre ex machina. Moeten we geloven dat die families de corleones niet met de grond gelijk gaan maken gewoon omdat ze de hoofden ervan uitgeschakeld hebben?
Er gaat denk ik geen dag voorbij zonder seinfeld quote en festivus wordt hier uitbundig gevierd weliswaar zonder airing of the grievances.