Omdat er zovelen loffelijk spraken over It: welcome to Derry, een tijdelijk abbo genomen.
Wat een belachelijke horrorserie was dat. Had even hoop maar vervolgens kon ik weer het standaardlijstje van inclusie afvinken.
Omdat ik dan toch tijdelijk een abbo heb op HBO, probeer ik er ineens het beste van te maken.
Task: deze vond ik vrij goed, en die rol van Tom Brandis (door Mark Ruffalo) werkt gewoon. De afwikkeling vond ik minder en volgens mij hadden ze er meer uit kunnen halen door de drie laatste afleveringen anders te combineren en orkestreren, maar soit.
Net begonnen aan True Detective: season 4 Night country , en al moet ik zeggen dat ik nooit een fan ben geweest van het betrekken exotische geloven in modern drama, moet ik zeggen dat het hier wel lijkt te werken. Nog niet uitgekeken, dus ben nog in verwachting. Een ding dat op dit moment wel spijtig is aan Jody Foster haar personage is dat ze op dit moment zo puur feminine power uitstraalt (doet vaak denken aan Gillian Anderson haar rol in The Fall).