Welke serie heb je vandaag gezien en wat vond je ervan?

The Night Agent S3:
Als fan van dergelijke series kon ik dit wederom zeker pruimen. Was beter dan S2 dat toen wel een paar terechte kritieken kreeg. Kijkt lekker weg zonder dat het enorm storend of lachwekkend wordt, doet wat het moet doen dus.

The Lincoln Lawyer S4:
Wederom tof seizoen om te volgen al vond ik de climax op het einde een beetje tegenvallen. Love Mickey Haller tho.

His & Hers:
Geen idee wat ik hiervan moest verwachten, maar Bernthal speelt erin mee en het zijn maar 6 afl dus wilde het een kans geven. Keek op zich lekker weg. Zitten enkele onlogische/onverklaarbare dingen in, maar de twist op het einde was wel geweldig. Leuk om tussendoor even mee te pikken.

The Pitt (S01 en wat er op HBO nu al staat van S02) met veel plezier gekeken. Ben niet zo'n fan van ziekenhuisseries maar er is een absolute minimum aan meligheid en 't gaat wel vlot vooruit.

The Pitt (S01 en wat er op HBO nu al staat van S02) met veel plezier gekeken. Ben niet zo'n fan van ziekenhuisseries maar er is een absolute minimum aan meligheid en 't gaat wel vlot vooruit.
same here: vond het in het begin wat moeizaam maar zodra je de karakters wat leert kennen echt wel een heel vlot kijkende serie

same here: vond het in het begin wat moeizaam maar zodra je de karakters wat leert kennen echt wel een heel vlot kijkende serie
Ik heb S01 in 2 dagen gebinched. S02 gewoon elke week de aflevering.
Ik merk toch dat dat echt een verschil in beleving is. Dergelijks serie binchen geeft me veel meer betrokkenheid, spanningsopbouw en nieuwsgierigheid. Ik twijfel om de volgende afleveringen niet gewoon op te sparen en te binchen 😁

Ik heb S01 in 2 dagen gebinched. S02 gewoon elke week de aflevering.
Ik merk toch dat dat echt een verschil in beleving is. Dergelijks serie binchen geeft me veel meer betrokkenheid, spanningsopbouw en nieuwsgierigheid. Ik twijfel om de volgende afleveringen niet gewoon op te sparen en te binchen 😁
't Is ook zodanig spannend en het feit dat heel de serie een volledig shift is en naadloos op elkaar volgt, zorgt er idd wel voor dat bingen leuker is dan telkens een week wachten.

Ik val ook in een zwart gat nu, ben ook helemaal mee ondertussen afgelopen dagen of weken elke dag minimum twee afl gezien uitgezonderd weekends misschien.

En ik ben halverwege seizoen 1 afgehaakt.
Door de vele lovende kritiek beginnen kijken ook al is het mijn genre niet, maar het boeit mij gewoon niet.

Idem.

Al vlucht ik wel in mijn gsm als het iets te gortig wordt op het scherm. (Kan mij net iets te goed inleven bij bepaalde blessures :) )
Maar wel een erg sterke reeks, met goed gecaste sterke personages, en heel goeie sfeercreatie.

Ga het wel niet bingen, omdat ik old school fan ben van een weekje te wachten op een volgende aflevering, om alles wat te laten bezinken. ;)

Wat is er eigenlijk geworden van die Amazon LOTR-reeks? Heb echt het gevoel dat daar geen hond nog naar kijkt? Meneer Amazon zal er geen boterham minder om eten maar moet toch zuur zijn?

Wat is er eigenlijk geworden van die Amazon LOTR-reeks? Heb echt het gevoel dat daar geen hond nog naar kijkt? Meneer Amazon zal er geen boterham minder om eten maar moet toch zuur zijn?
Hoezo? De finale van S2 was oktober 2024 dus ergens wel normaal dat die serie even niet actueel is. Imo wel een heel goede reeks, laat S3 maar komen :love:

The Responder, seizoen 2: het einde viel me wat tegen maar voor de rest weer een goed seizoen. Best deprimerend wel :unsure:.

Hoezo? De finale van S2 was oktober 2024 dus ergens wel normaal dat die serie even niet actueel is. Imo wel een heel goede reeks, laat S3 maar komen :love:

Ah ok! Ja maar heb het gevoel dat echt niemand in mijn omgeving daar naar kijkt. Maar mijn omgeving is natuurlijk niet representatief voor de wereldbevolking.

Ik vond S1 nog wel genietbaar maar (nog) niet de aandrang gevoeld om S2 aan te vatten.

Ah ok! Ja maar heb het gevoel dat echt niemand in mijn omgeving daar naar kijkt. Maar mijn omgeving is natuurlijk niet representatief voor de wereldbevolking.

Ik vond S1 nog wel genietbaar maar (nog) niet de aandrang gevoeld om S2 aan te vatten.
Niet iedereen heeft Prime I guess. Al speelt de serie volgens mij nu ook op VTM

Bad Batch Seizoen 3. Buiten dat ik de afleveringen te kort vond en er nog steeds teveel donkere scenes, net als in de voorgaande seizoenen, vond ik het erg leuk om volgen. Goed verhaal en een mooie afsluiter ook. Op naar Maul nu!

The Chair Company.
Heerlijk absurd en bij momenten echt waanzinnig grappig. De laatste aflevering blaast ook alles nog eens open met een gigantische wtf is dees als slot. Ik kijk uit naar seizoen twee!

Terug
Bovenaan