Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
same here: vond het in het begin wat moeizaam maar zodra je de karakters wat leert kennen echt wel een heel vlot kijkende serieThe Pitt (S01 en wat er op HBO nu al staat van S02) met veel plezier gekeken. Ben niet zo'n fan van ziekenhuisseries maar er is een absolute minimum aan meligheid en 't gaat wel vlot vooruit.
Ik heb S01 in 2 dagen gebinched. S02 gewoon elke week de aflevering.same here: vond het in het begin wat moeizaam maar zodra je de karakters wat leert kennen echt wel een heel vlot kijkende serie

't Is ook zodanig spannend en het feit dat heel de serie een volledig shift is en naadloos op elkaar volgt, zorgt er idd wel voor dat bingen leuker is dan telkens een week wachten.Ik heb S01 in 2 dagen gebinched. S02 gewoon elke week de aflevering.
Ik merk toch dat dat echt een verschil in beleving is. Dergelijks serie binchen geeft me veel meer betrokkenheid, spanningsopbouw en nieuwsgierigheid. Ik twijfel om de volgende afleveringen niet gewoon op te sparen en te binchen![]()
En ik ben halverwege seizoen 1 afgehaakt.The Pitt (S01 en wat er op HBO nu al staat van S02) met veel plezier gekeken. Ben niet zo'n fan van ziekenhuisseries maar er is een absolute minimum aan meligheid en 't gaat wel vlot vooruit.
Idem.The Pitt (S01 en wat er op HBO nu al staat van S02) met veel plezier gekeken. Ben niet zo'n fan van ziekenhuisseries maar er is een absolute minimum aan meligheid en 't gaat wel vlot vooruit.
)
Al vlucht ik wel in mijn gsm als het iets te gortig wordt op het scherm.

Waar te kijken?De Mussolini serie, raar dat er hier nog niets over werd gezegd. Steengoed.
Hoezo? De finale van S2 was oktober 2024 dus ergens wel normaal dat die serie even niet actueel is. Imo wel een heel goede reeks, laat S3 maar komenWat is er eigenlijk geworden van die Amazon LOTR-reeks? Heb echt het gevoel dat daar geen hond nog naar kijkt? Meneer Amazon zal er geen boterham minder om eten maar moet toch zuur zijn?

Hoezo? De finale van S2 was oktober 2024 dus ergens wel normaal dat die serie even niet actueel is. Imo wel een heel goede reeks, laat S3 maar komen![]()
Niet iedereen heeft Prime I guess. Al speelt de serie volgens mij nu ook op VTMAh ok! Ja maar heb het gevoel dat echt niemand in mijn omgeving daar naar kijkt. Maar mijn omgeving is natuurlijk niet representatief voor de wereldbevolking.
Ik vond S1 nog wel genietbaar maar (nog) niet de aandrang gevoeld om S2 aan te vatten.
Seizoen 2 is echt veel beter dan Seizoen 1.Ah ok! Ja maar heb het gevoel dat echt niemand in mijn omgeving daar naar kijkt. Maar mijn omgeving is natuurlijk niet representatief voor de wereldbevolking.
Ik vond S1 nog wel genietbaar maar (nog) niet de aandrang gevoeld om S2 aan te vatten.