Welke serie heb je vandaag gezien en wat vond je ervan?

Ik vond het niet slecht, maar vergeleken met seizoen 1 toch aanzienlijk minder. Ik heb het op IMDB een 8 gegeven, alleen seizoen 1 zou een 9 gekregen hebben maar de andere 2 seizoenen zijn toch maar een 7 waard.

Seizoen 2 sleept zich ook verschillende afleveringen verder, weinig tempo doordat het zich dikwijls op dezelfde locatie afspeelt.
Genoeg andere dingen dan. Deze laat ik bij deze links liggen.

Eerste ep van nieuw seizoen (alle reboot eigenlijk) van Scrubs, was wel leuk.

Echt wel lang geleden, maar herinneringen kwamen snel terug :love:

The Beast in Me op Netflix bekeken.
Verhaal over een schrijfster met writersblock die een boek wil schrijven over haar nieuwe buur die een vastgoedmagnaat is waarvan zijn vrouw op verdachte wijze verdwenen is.
Begint wel goed met coole insteek, maar wordt precies zo heel middelmatig vanaf het midden van de serie. Wel cool om Mike van Breaking Bad nog eens terug te zien, maar over het algemeen weinig memorabel.

The Beast in Me op Netflix bekeken.
Verhaal over een schrijfster met writersblock die een boek wil schrijven over haar nieuwe buur die een vastgoedmagnaat is waarvan zijn vrouw op verdachte wijze verdwenen is.
Begint wel goed met coole insteek, maar wordt precies zo heel middelmatig vanaf het midden van de serie. Wel cool om Mike van Breaking Bad nog eens terug te zien, maar over het algemeen weinig memorabel.
Inderdaad, soms gaan ze echt veel te ver… En dan weer die typische FBI‑‘losers’ die hun eigen zaak niet opgelost krijgen zonder eerst een paar buitenstaanders of toevallige burgers erbij te sleuren. Het is niet de enige reeks waarin de FBI compleet door het slijk gehaald wordt met dezelfde fratsen. Het begint allemaal wat te veel déjà‑vu te worden. Misschien omdat bepaalde acteurs vaker terugkomen in andere series? Ik weet het niet maar Mike van Breaking Bad blijft best wel een zwaargewicht memorabel type, die moet amper wat zeggen, en toch...

Paradise seizoen 2 Het seizoen loopt bijna af maar niet elke aflevering was een succes. Xavier is ergens nog een rode draad maar zijn verhaallijn lijkt wat stoom te verliezen om heel traag te rekken doorheen het hele seizoen. Mss waren er ook te veel scènes in de buitenwereld die op zich goede miniverhalen zijn maar het hoofdnarratief loopt wat verloren. Vorig seizoen waren de finale-afleveringen "wow", mss verbazen die nog.
Vond het wel wat minder dan het eerste seizoen en ik bleef wat op mijn honger wachten. Toch wel benieuwd naar het derde seizoen.

Volgens mij wordt het derde seizoen van Paradise enorm melig en zal blijken dat liefde het geheime ingrediënt is dat alles oplost, een beetje zoals in Interstellar het "wetenschappelijke" van die boekenkastscène werd verklaard door liefde.

Als ik online reacties zie zijn de meeste kijkers minder onder de indruk dan van het eerste seizoen. Het blijft een leuk concept maar denk dat velen eerder het leven in Paradise wilden zien en dit seizoen was het toch vooral buiten te doen.

Something Very Bad Is Going To Happen uitgekeken. Leuk maar zeker niet geweldig. Het begint op zich wel ok, al had ik wel een gevoel van "heb ik dit niet al eens eerder gezien?". Dan ongeveer in het midden is er een soort van twist, maar wat daarna komt is een flauw verhaaltje en het wordt ook nergens meer beangstigend. Als het de bedoeling was om met de symboliek rond trouwen en soulmates een bepaald punt te maken, komt dit toch niet erg goed uit de verf.

Camila Morrone is een leuke verschijning en komt heel naturel over als bruid Rachel. De prestaties van de rest van de cast zijn wisselend. Al was het een leuke verrassing om ook Victoria Pedretti in een kleine rol te zien opduiken. Van haar word ik altijd blij :)

Dune prophecy (see 1).
Alléé de eerste aflevering toch al maar weet niet of ik de rest ook nog ga kijken ……

(Ben nu , ook per ongeluk dus effe aan het kijken naar wat afleveringen van de Dallas cowboy cheerleaders …is toch wel precies een cult in Amerika om te mogen zwaaien met pompoms op een rugby veld . ;) )

Laatst bewerkt:
(Ben nu , ook per ongeluk dus effe aan het kijken naar wat afleveringen van de Dallas cowboy cheerleaders …is toch wel precies een cult in Amerika om te mogen zwaaien met pompoms op een rugby veld . ;) )
Nu nog maar? Ik kom die (al zappend natuurlijk) al jaren toevallig tegen! Prachtige lichamen allemaal, laat ons eerlijk wezen.

De moeite om andere seizoenen te zien? Vond het perfect einde bij S1 en was verbaasd te zien dat er S2 en 3 waren. Voelt als uitmelkerij.
Ik heb nog geen enkel seizoen gezien, maar wel alle 3 de boeken van Stephen King gezien. In die zin denk ik dan: geen uitmelkerij maar common sense dat er 3 seizoenen zijn?

Gisteren eens Malcolm in the Middle: Life's Still Unfair erdoor gedraaid (is maar 4 afleveringen).
'k Vind MitM dé beste sitcom dus was best wel enthousiast over dit. Wel cool om iedereen terug te zien, maar eigenlijk enkel het verhaal van Hal vond ik echt grappig en geslaagd, voor de rest vooral een nogal mèh en geforceerd gevoel erbij. Dan wel een paar keer goed moeten lachen met wat momenten uit de laatste episode.

Emotioneel moment tussen Malcolm en Lois in het wc van de feestzaal, terwijl Craig met voedselvergiftiging daar in de achtergrond vol gas aan het geven is op de pot, had me wel

De eerste afleveringen van het nieuwe seizoen van  Scrubs gezien en het is beter dan verwacht. De sfeer en humor is nog steeds dezelfde, het lijkt wel of de acteurs nooit zijn weg geweest.

Paar oudere reeksen begonnen die me al vaak waren aangeraden
Atlanta (Van Donal Glover)
It's Always Sunny in Philadelphia (wist niet dat deze nog steeds liep, lol)

The Boys S5
Moet er nog wat terug inkomen. Ben er zonder recap aan gestart en ik wist eigenlijk bijna niets meer van S4.

Terug
Bovenaan