Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wie is Uw pa eigenlijk? De Jozef of God?Wtf, Jezus werd geblokkeerd door een age filter.
Mijn zondvloed zal vreselijk zijn. Efkes mijne pa halen he.
Paaa? Paaahaaaa? Ze hebben mijn weer geblokkeerd op aard!
Mijn papa is toch beter dan jouw papa.Wie is Uw pa eigenlijk? De Jozef of God?
Ze zeggen dat het een wijs kind is die zijn vader kent. Hoe zou de Jozef zich gevoeld hebben toen God zijn vrouw bezwangerd heeft. Sta je daar eens bij stil? Dan heeft hij maar pinnochio gemaakt want dan was hij tenminste zeker dat het zijn echte zoon was.
Jaja Jozef heeft zijn naam uit schaamte naar Jepetto veranderd want hij stond altijd maar in de schaduw van die Maria, God en Jezus. Hij mocht zelfs je kruis niet in elkaar timmeren. (dat klinkt wel raar moet ik toegeven)
En heeft God alimentatie betaald? Want arme Jozef mocht nogal wat timmeren om al je mirakels te bekostigen.
2 dikke boeken heb je uitgebracht en toch blijven we achter met zoveel vragen.. Precies een seizoensfinale van familie zonder nieuw seizoen.
Nee, pannekoeken met bruine suiker of spek.Zijn dat dan goddelijke pannekoeken?
Waarom of spek? Dat je gierig bent op een N in het woord panneNkoeken kan ik ergens nog begrijpen. Maar op echte vlaamsche zwijnespek gaan we toch niet bezuinigen?Nee, pannekoeken met bruine suiker of spek.
Ach, sinds we ooit voor te lachen aan Abraham gevraagd hebben of em zijne zoon nie wou slachten, nemen ze het hierboven zo nauw niet meer.Dat is toch ook niet echt koosjer
Spek met siroop of appeltjes vind ik goed.Waarom of spek? Dat je gierig bent op een N in het woord panneNkoeken kan ik ergens nog begrijpen. Maar op echte vlaamsche zwijnespek gaan we toch niet bezuinigen?
Ja wheh, dan weer verbaasd zijn dat ze met u wouden nagelen. Uw stiefpa was toch ook serieus ontgoocheld als hij zag dat ge dwars door uw eigen pollen geslagen had. Toen wist jef direct dat ge niet van hem waart.Ach, sinds we ooit voor te lachen aan Abraham gevraagd hebben of em zijne zoon nie wou slachten, nemen ze het hierboven zo nauw niet meer.
Zou een naam als jejoen niet beter geweest zijn?Hopelijk beseft hij dat als er toen Corona was dat hij heel wat minder bekend zou geworden zijn. Want de Judas ging hem geen tong kunnen draaien waardoor hij in zijn handen getimmerd heeft. Dus ook niet doodgaan als de grootste dramaqueen ever. Je was trouwens niet dood want je hebt een powernap gedaan.
Was er geen corona dan was ik misschien de nieuwe Jezus, maar dan ging ik voor een mannelijke naam zoals Jebroer.
Wollah jejoen is ook een echte strijder dus die naam kan ik niet nemen ongelovige!Zou een naam als jejoen niet beter geweest zijn?
Moest jezus wat meer zijn manieren gehouden hebben dan waren er geen strijders nodig dus kon je dan gerust jejoen gebruiken. Het ging in ieder geval beter passen dan die idiote zangernaam als jebroerWollah jejoen is ook een echte strijder dus die naam kan ik niet nemen ongelovige!