Westworld season 4

• Onderwerp starter Onderwerp starter Deleted member 2181
  • Startdatum Startdatum
ik begrijp niet dat ze zoiets cancellen!! Blijft tegenwoordig vermoeiend om tijd te investeren in series als je niet weet of ze ooit afraken.

@ikbenben , ik vond het 4de seizoen alvast wel goed meevallen, komt wel niet aan zijn hoogdagen van seizoen 1 en 2

ik begrijp niet dat ze zoiets cancellen!! Blijft tegenwoordig vermoeiend om tijd te investeren in series als je niet weet of ze ooit afraken.

@ikbenben , ik vond het 4de seizoen alvast wel goed meevallen, komt wel niet aan zijn hoogdagen van seizoen 1 en 2
Het zou te veel kosten en de kijkcijfers zijn niet meer zo hoog als bij de eerste seizoenen, bijgevolg cancellen.

Normaal gezien zou ik sowieso nog gekeken hebben maar wat voor zin heeft het nu nog.

Vooral jammer omdat ze teruggingen naar 'where it all began'... keek er eigenlijk enorm hard naar uit... zo jammer

Die laatste minuut, ik kreeg er al meteen terug shivers van, zoals bij het eerste seizoen. Dat was zo prachtig...

Is er trouwens een kans dat iemand anders deze toch nog oppikt?

Laatst bewerkt:
S3 had in feite niets meer met Westworld te maken maar was wel een stuk beter dan S2. Heb het 4e seizoen hier reeds klaar staan maar weet niet zeker of ik er nu wel aan wil beginnen? Heeft het een ietwat sluitend einde of eindigt het op een cliffhanger voor een seizoen dat nooit meer komt? (wil de spoiler hierboven niet bekijken ;p)

Echt bizar hoe ze dit zo verkloot hebben na alle hype rond S1 dat door zowel critici als publiek op handen gedragen werd.

S3 had in feite niets meer met Westworld te maken maar was wel een stuk beter dan S2. Heb het 4e seizoen hier reeds klaar staan maar weet niet zeker of ik er nu wel aan wil beginnen? Heeft het een ietwat sluitend einde of eindigt het op een cliffhanger voor een seizoen dat nooit meer komt? (wil de spoiler hierboven niet bekijken ;p)

Echt bizar hoe ze dit zo verkloot hebben na alle hype rond S1 dat door zowel critici als publiek op handen gedragen werd.
Je kan gerust kijken. Het seizoen en de "toekomst"-verhaallijn wordt vrij goed afgesloten.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan