Wie is er vandaag gaan terrassen?

• Onderwerp starter Onderwerp starter Horse
  • Startdatum Startdatum

Wie is er vandaag gaan terrassen?

• Totaal aantal stemmers
    55

Horse

Well-known member
Deze morgen zag ik al pintjes op de tafels om 10u ‘s morgens, mensen die in de regen zaten te aperitieven. Zijn er nog mensen die vandaag geprofiteerd hebben van onze vrijheid?

Met zo'n weer kom ik niet buiten tenzij we over een winter bbq spreken. :unsure:

K heb wel een tafeltje gereserveerd voor volgende week

Net terug. Om 3 uur vertrokken en rond 6 terug thuis. Met het gezin en het gezin van men zus (4 personen, 2 kinderen). Heeft toch goed gedaan zo een frisse pint en vanaf 17u scheen de zon zelfs!

Geweldig was het, ( hang toch liever aan mijn vertrouwde toog )

Nog niet.
Wel al paar keer "terrassen" zien passeren waarbij ik m'n wenkbrauwen fronste.
Volledige tentjes met verwarmings paddestoelen in 😅

hik ben al oam 8h ‘s romgens begonnen gemt duelv, delirmiu tiremens, de ene quadrupel na die anderpe en qaf en tnoe een portie gemengd owm dge fond wast kte onderhouden. regenjdasje qaan voovr de druppels what tegen tke houden, dat hwlameeter bederft dge sfeer niet. dje jaaromzet vban het stamcafé its al direct gwered.

(Nee, ik ben er nog niet geraakt, ook niet echt boodschap-boodschap aan. Zal iets voor later zijn)

Nog niet.
Wel al paar keer "terrassen" zien passeren waarbij ik m'n wenkbrauwen fronste.
Volledige tentjes met verwarmings paddestoelen in 😅
Heb ik hier ook ergens gezien zo een tent. Volledig afgesloten en dan aan 1 kant een (kleine) opening. Echt bijna geen verschil met gewoon binnen zitten..

Mensen die het nodig hebben om op 8 uur ‘s morgens een pint te drinken mogen daar eens bij stil staan :unsure:
Ach zal wel speciaal soort volkje zijn. Gelijk je een jaar lang geen pint kon drinken buiten aan een tafel

Aangezien ik de bedenkelijke eer gehad heb om besmet te geraken en blijkbaar ook super verspreider ben, ben ik uiteraard binnen gebleven.

Nu als ik hoor wat er zich allemaal heeft afgespeeld in de lokale cafés ben ik misschien blij dat ik gewoon thuis zat. Niet dat ik iets tegen een bacharnale avond heb maar het leek mij ver van corona proof.

Waren dit niet van plan maar onze zoon zag ineens ne speeltuin in het voorbijrijden dus maar gestopt, 4 Duvels later naar huis :unsure:

Nee boeit ons niet in zo weer ook, enige dat ik zou doen is keer terras met speeltuin voor de kleine binnenkort.
Maar voor nu zal me bitter weinig uitmaken eigenlijk.

Onderweg naar Antwerpen alvast om eens te zien of ze het daar nog kunnen. Gisteren viel alvast mee men kon nog tappen en ik kon nog drinken. Vandaag antiekmarktje en enkele frisse pinten vanop een schoon terrasje en t zonnetje op t gezicht, t leven is schoon :love: .

Nog niet geweest, kheb eerst voorrang willen geven aan de "OMG de terassen gaan open YEAAAAH BABY YEAAH"-plebs.
Ik ga een andere keer wel.

Terug
Bovenaan