Posts in deze thread werden afgesplitst uit: https://www.beyondgaming.be/threads...-stoort-je-mateloos.5662/page-94#post-1467271
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Herkenbaar. De eerste keer dat ik in Mexico was deden we een kleine rondreis: Veracruz (thuisstad van mijn vrouw), Xalapa, Puebla, Mexico-Stad, Chichen Itza, om dan in Cancun op het strand te eindigen. Voor mijn vrouw was dat laatste het hoogtepunt want wat een mooi strand, hét ultieme vakantiegevoel.Vakantie plannen is altijd een gedoe. We hebben allebei andere verwachtingen. Ik zet me het liefst op een berg tussen de wijngaarden, zij zoekt liever de zee op. Ze is altijd kritisch voor de huisjes die ik aanbreng, maar we zijn al twee keer op rij naar een camping geweest met een brakke stacaravan. Dit jaar heb ik wel al gedaan kunnen krijgen dat het geen camping gaat worden, dus eindelijk wat rust en weinig tot geen andere mensen rondom ons. En dan ga ik in tunnelvisie in Noord-Spanje (bvb.) en dan knalt ze het af omdat ze graag iets wil met veel palmbomen. Om dan zelf met een peperduur hotel af te komen. Of ik stel voor dat we een paar dagen kunnen blijven op een locatie die ik leuk vind en dan een locatie dat zij leuk vind, maar dat vind ze teveel in- en uitpakken. Het zou gemakkelijk zijn geweest als ze me gewoon carte blanche gaf, dan was het allemaal al geregeld. Maar ik wil het dit jaar graag op tijd boeken (deze maand liefst nog), dus we gaan de komende weken nog véél moeten onderhandelen.
Dan voel ik een beetje hoe Bart De Wever zich voelt.![]()

.Ik zou uw dochter kunnen zijn!Mijn dochter is gemakkelijk: als er een zwembad is en ik geef die elke dag een ijsje en pasta is die content.
Ik zou uw dochter kunnen zijn!
Ijsjes hoeven niet maar mogen wel, zwembad, zon en pasta is een must!
.Volgende keer de kemmelberg voorstellenOntopic: ik ben de planner. Voor die van ons is alles goed. Als we maar naar de bergen gaan.

We zijn ditmaal gelukkig snel tot een compromis gekomen - dus geen lange onderhandelingen. Vorig jaar Gardameer, dit jaar Comomeer - tegenover vorig jaar ook in een bergachtiger stuk en in een vakantiehuisje ipv camping. Combinatie bergen en water is wel een win-win.Vakantie plannen is altijd een gedoe. We hebben allebei andere verwachtingen. Ik zet me het liefst op een berg tussen de wijngaarden, zij zoekt liever de zee op. Ze is altijd kritisch voor de huisjes die ik aanbreng, maar we zijn al twee keer op rij naar een camping geweest met een brakke stacaravan. Dit jaar heb ik wel al gedaan kunnen krijgen dat het geen camping gaat worden, dus eindelijk wat rust en weinig tot geen andere mensen rondom ons. En dan ga ik in tunnelvisie in Noord-Spanje (bvb.) en dan knalt ze het af omdat ze graag iets wil met veel palmbomen. Om dan zelf met een peperduur hotel af te komen. Of ik stel voor dat we een paar dagen kunnen blijven op een locatie die ik leuk vind en dan een locatie dat zij leuk vind, maar dat vind ze teveel in- en uitpakken. Het zou gemakkelijk zijn geweest als ze me gewoon carte blanche gaf, dan was het allemaal al geregeld. Maar ik wil het dit jaar graag op tijd boeken (deze maand liefst nog), dus we gaan de komende weken nog véél moeten onderhandelen.
Dan voel ik een beetje hoe Bart De Wever zich voelt.![]()