Reverz
Well-known member
2011 hé... da moet toch ne speciale batch geweest zijn van da spul. In 2012 heeft hij just in september nog een overschotje gevonden...Zeiden ze dat ook niet op BK 2012(?) Toen Gilbert iedereen er af kletste op een strooksje bergop van 2 keer niets
Mag ik er u wel fijntjes op wijzen dat net op het moment dat Gilbert plat reed en Remco dus een volle ronde mocht gaan achtervolgen er één land het nodig vond van even de koers in handen te nemen? Fucking Belgen...Wanneer heeft hem dat op in een eendagswedstrijd van 250km gedaan? San Sebastian maar voor de rest? Op OS was het quasi meteen voorbij (en was hem niet eens alleen weg), op WK was hem zelfs niet goed genoeg om het gat met het peloton te dichten nog ver voor de 200km grens

Iedereen met een halve gram koers inzicht had voor dat WK in Yorkshire gezegd: "in elke vlucht mee zijn, nooit rijden in het peloton. & Als de Belgen een meter op kop van het peloton rijden, hebben ze gefaald." In realiteit was het dus nooit mee zijn en toch rijden... #systeemRik
Hoe ze het toen geflikt hebben weet ik niet maar de tactiek op dat WK was nóg dramatischer dan in Doha...Op basis van?Dat Remco beter in vorm is dan tijdens de OS, lijkt me nogal duidelijk.
* Pedersen bergop lossen in Denemarken, diezelfde Pedersen die in de RvV dit jaar parkeerde op de viaduct over de E40?
* Wellens & Laporte kloppen in Overijse?
* Aimé De Gendt kloppen in Brussel? Zelfs al lap je daar al die mannen bij die verkeerd rijden... de enige in dat pakketje die bewezen heeft dat hij dit jaar het niveau van de Olympische wegrit aan kon was McNulty, maar die heeft Tour/OS gereden. Hirschi zou dat intrinsiek moeten kunnen maar komt dit jaar voorlopig duidelijk te kort.
All do respect maar met uitzondering van McNulty komt geen van die mannen die hij geklopt heeft ook maar in de buurt van het niveau van tegenstand in de Olympische wegrit van Tokio (en het te verwachten niveau op het WK). Remco laat een goeie indruk dat ga ik niet ontkennen, hij zal ook mentaal sterker zijn, een paar keer winnen (ongeacht het niveau) helpt daar zeker in. Maar vooralsnog hebben we nog steeds geen recente maatstaaf van hoe goed hij wel of niet is. De EK wegrit van komend weekend zal daar echter snel verandering in brengen. Nu zomaar zeggen "hij is beter, dat is duidelijk" is compleet van de pot gerukt.