sneeuwzwart
Well-known member
Als fietser moet je er gewoon standaard van uit gaan dat je nooit voorrang hebt.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is in de meeste steden wel zo, denk ikIn Leuven/Kessel-Lo is het omgekeerde waar. Daar kan je als auto beter overal voorrang verlenen, ook al heb je als auto in meer dan 50% van de gevallen voorrang, fietsers wanen zich de koning. dusja![]()

Studenten op een fiets zijn niet noodzakelijk fietsersIn Leuven/Kessel-Lo is het omgekeerde waar. Daar kan je als auto beter overal voorrang verlenen, ook al heb je als auto in meer dan 50% van de gevallen voorrang, fietsers wanen zich de koning. dusja![]()

Klopt. En ik stoor me daar meer en meer aan. Vooral dan over fietsers die denken dat voorrangregels niet voor hun van tel zijn.Is in de meeste steden wel zo, denk ik
Eigenlijk is het schrijnend hoe slecht wij allemaal - ja, ik veralgemeen even - de verkeersregels kennen.
Niet dat het daar mee opgelost is, maar van mij mag er in het middelbaar toch veel meer aandacht aan besteed worden en niet enkel in de lagere school. Allé, in mijn tijd was dat toch niet en ik denk nog altijd niet.
In Kessel-Lo zijn het geen studenten hoor.Studenten op een fiets zijn niet noodzakelijk fietsers![]()
Ik denk dat het wel beter is dan vroeger maar hoe goed je het ook aangeleerd krijgt, we zijn zijn ook maar mensen en vergeten al eens iets of verwarren twee zaken met elkaar en dan gebeurt het natuurlijk.Allé, in mijn tijd was dat toch niet en ik denk nog altijd niet.

Of gewoon hun voeten er aan vegen. Dat klopt allemaal.Ik denk dat het wel beter is dan vroeger maar hoe goed je het ook aangeleerd krijgt, we zijn zijn ook maar mensen en vergeten al eens iets of verwarren twee zaken met elkaar en dan gebeurt het natuurlijk.

Geen Michel?![]()
Die hebben gisteren al geredenIk wil vooral weten hoe snel Elodie en Otto-Jan gaan rijden!
Ja, maar ik denk dat de tijden pas meegedeeld gingen worden komende dinsdag in Vive le vélo?Die hebben gisteren al gereden
Ja maar nog geen uitslag te vindenDie hebben gisteren al gereden

Hier al 3 niet gestart dus OJ is al niet laatstrJa maar nog geen uitslag te vinden![]()