Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Maar hoe kan je op een WK in de laatste 25km niet alert zijn?Met dat laatste akkoord, maar zijn beslissende aanval was toch eerder aan de onverwachte kant ja. 't Is juist omdat hij het al een paar keer heeft geprobeerd dat ik het daar zeker niet had verwacht. Op die 'berg' alleen wegrijden zou normaal gezien niet mogen, de rest was daar duidelijk niet alert genoeg.
T’is idd erg. Vreselijk zelf.Sjonge wat zijn Vlamingen zo laag in hun verlies. Dat boegeroep en met bier gooien, hoe laag kan je vallen.
Hierboven niet veel beter…
VdpWie wint Roubaix volgende week?
De rest zat even dood hè. Zat in een ideale positie'laat vangen'. Gewoon zo dood als iets.
Moest ik daarbij zijn ik klets hem de grond in denk ik. Typisch van dat margi volk dat je ook ziet in het rode duivels publiek.Sjonge wat zijn Vlamingen zo laag in hun verlies. Dat boegeroep en met bier gooien, hoe laag kan je vallen.
Hierboven niet veel beter…
Fluppe?Wie wint Roubaix volgende week?
Maar die had zijn rugblessureAls Wout teleursteld kan je dat ook zeggen over Matje en co. Wout zal te veel gegeven hebben in de TT![]()

En dan nog een monument op ander moment van het seizoen dan normaal zonder normale aanloop qua wedstrijdenVA heeft nog altijd maar 1 monument op zijn palamres hé. We moeten toch ook niet doen alsof hij zo makkelijk wint. Alsof hij wint waar hij wil.
Ok maar moeten we nu echt zeggen dat hij dom is? Mss kon hij gewoon niet beter?De rest zat even dood hè. Zat in een ideale positie
Zit een week tussen, gaat ie niet als excuus gebruiken. Gewoon niet goed genoeg helaas.Als Wout teleursteld kan je dat ook zeggen over Matje en co. Wout zal te veel gegeven hebben in de TT![]()
Uiteraard zat die dood, ik bedoel gewoon dat hij het podium nog mist.'laat vangen'. Gewoon zo dood als iets.
Soit, verdiende wereldkampioen
Doet Gilbert mee?Fluppe?