kimme1975
Well-known member
Helemaal niet.. de pers gooit hier de olie op het vuur en speelt smerige spelletjesVan Aert reageert geprikkeld op de uitspraken van Evenepoel in Extra Time Koers.
Remco schiet hier zichzelf toch jammerlijk in de voet. Ik heb de uitzending gezien en hij had mijn inziens volkomen gelijk in zijn uitleg, die hij trouwens heel kalm bracht, absoluut niet aanvallend naar anderen toe. Iedereen die de koers gezien heeft weet dat er met een andere tactiek voor hem (en voor de ploeg) meer had ingezeten. Maar waarom dat al zo snel luidop uitspreken en zo zijn net opgebouwde krediet alweer in de vuilbak kieperen?
Hij heeft zich zondag compleet kansloos leeg gereden voor de kopmannen. En nu gaat hij weer bedolven worden onder de kritiek.
Dit is wat Evenepoel heeft gezegd:
1. De tactiek die van mij wordt verwacht was na de briefing van vrijdag nog niet duidelijk. Ik ben zaterdag na een slechte nacht met Sven en Serge gaan praten en die hebben me gezegd dat ik niet zelf mijn kans mocht gaan. Helder dat is ook gebleken tijdens de wedstrijd. En ook zo uitgevoerd. Wout en dan Jasper zijn de kopmannen. Die waren net niet goed genoeg…. Achteraf….
2. Remco vond na de wedstrijd : misschien had ik wel de benen om meer te behalen, ik had zelfs benen om wereldkampioen te worden.
Hoe kan je hierin een bocht zien van 180 graden en waar is de kritiek? Nergens hij stelt dat vast voor zichzelf.
Trouwens een week ervoor tweede op het EK… eigenlijk er beste man in koers.
de man heeft recht van spreken het gaat hier niet over Janneke en Mieke. Als ge vraagt aan zo’n gast om zich volledig te geven dan mag er ook wel een mening gevormd worden als de dingen niet lopen zoals verwacht. Hij heeft nu het gevoel dat hij zich voor niks heeft leeg gereden… terecht