Wielerseizoen 2021

Status
Niet open voor verdere reacties.
MVDP stelt teleur in de spurt? Die heeft +80km een aanval gedragen en moet tegen mannen spurten die een hele dag in 't wiel hebben gezeten. Wel serieus blijven eh...
Nu zeg je het, te lang te veel gedaan. Zijn spurt was een maat voor niks. Hij rijdt niet eens top 10. Nee dit is nu geen uitslag die een maat is voor zijn prestaties en kunnen.

Als Asgreen dat gat niet dichtknalt voor zijn niet-ploeggenoot Pedersen dan wint VDP hier altijd. Dus zeggen dat VDP teleurstelt, slaat nergens op

Knap van de drie vroege vluchters dat ze toch overnamen, ook al deed Zakharov een hele tijd gene zak.
Meer van Narvaez graag in deze koersen. Als ze bij Ineos dit bedoelen - het over een andere boeg gooien - dan ga ik nog voor moeten supporteren :unsure:.
Op Degenkolb na, weerom een zwak Lotto.
Pidcock is voor mij toch serieus kanshebber voor volgende zaterdag en zeker de Brabantse Pijl.

Wist zelfs niet dat Pedersen meereed. Heb die echt totaal niet gezien vandaag.

Was niet mee op de Kwaremont, zat dan wat vooraan in het peloton wanneer die valpartij alles openscheurt. Dan in die derde groep altijd in één van de laatste posities gezeten (terecht wel want Stuyven zat in de tweede groep). Eigenlijk helemaal naar voren gebracht door Qhubeka en Bahrain.
Is dit (meestal) niet eigen aan K-B-K?
In een saaie massasprint editie natuurlijk wel, maar dat was het vandaag toch niet echt.

Goh die groep van VdP of iemand die in die tweede groep sterk was. Niks tegen Pedersen (ik vind dat wel een toffe renner), maar iemand die een hele dag in de wielen heeft gereden en zich heeft laten meezuigen, zien winnen is voor mij toch een beetje zuur.
Ja liever de tweede groep dan de derde, akkoord. Maar had toch ook echt wel sympathie voor de koplopers, op de Kazach na sterke verstandhouding en allemaal renners die alles gegeven hebben. Een paar die de voorlopige koers van hun leven gereden hebben imo.

Trek redt zijn weekend zo toch nog, al is die slechte Omloop toch niet iets om licht over te gaan.

Gewoon een knappe prestatie van VdP. Belooft voor wat nog komt. Een overwinning had hij niet laten liggen, als het kon, maar die gaat hier niet wakker van liggen hoor. Het is toch echt wel 'maar' Kuurne.

Trek redt zijn weekend zo toch nog, al is die slechte Omloop toch niet iets om licht over te gaan.

Gewoon een knappe prestatie van VdP. Belooft voor wat nog komt. Een overwinning had hij niet laten liggen, als het kon, maar die gaat hier niet wakker van liggen hoor. Het is toch echt wel 'maar' Kuurne.
Idd en uiteindelijk was enkel Stuyven mee (die wel eerste versnelling plaatst maar dan ook moest harken), toch ook slechte communicatie dan of niet beter kunnen van de andere 6

Naesen en Greg zo moeten krasselen tegen Asgreen en Degenkolb om mee te zijn amai. Hopelijk bewust spaarzaam geweest.
Onderschat anders Asgreen keihard. 😅 Die heeft de afgelopen twee jaar bewezen man tegen man voor weinigen te moeten onderdoen in dit werk. Hoe die Kuurne won, was door -net zoals Jungels- een inspanning te leveren die alle anderen in het peloton niet konden nabootsen.

2 dagen op rij toch te weinig renners die iets durven forceren.
Twee dagen op rij een topfavoriet die voor koers en spanning zorgt, wat wil je nog meer? Bij de rest was het twee dagen op rij van niet beter kunnen als je ziet hoe die uit het wiel gereden werden.

Onderschat anders Asgreen keihard. 😅 Die heeft de afgelopen twee jaar bewezen man tegen man voor weinigen te moeten onderdoen in dit werk. Hoe die Kuurne won, was door -net zoals Jungels- een inspanning te leveren die alle anderen in het peloton niet konden nabootsen.

Twee dagen op rij een topfavoriet die voor koers en spanning zorgt, wat wil je nog meer? Bij de rest was het twee dagen op rij van niet beter kunnen als je ziet hoe die uit het wiel gereden werden.
Maar is niet de man van de splijtende demarrage natuurlijk

Laat ons niet flauw doen, wie wilt er nu niet Kuurne op zijn palmares? Als je hier kan winnen dan doe je het.
Mvdp stelt hier teleur moet ik zeggen kwam niks eens in de buurt in de sprint.
Kijk naar het deelnemersveld en (palmares) het verschil met omloop is gigantisch. Mathieu zijn interviews voor en na zeiden alles (komen meedoen omdat het stressvrij is itt de omloop... en achteraf "ik heb mij geamuseerd")

Mathieu doesn't give a shit about KBK... and rightly so. Als Mathieu zijn carriere erop zit spreekt er echt niemand over Kuurne. Zelfs voor Pedersen is dit weinig meer dan filler... het enige waarvoor KBK goed is, is om een slechte omloop door te spoelen en daar stopt het wel een beetje

Als Mathieu echt KBK wou winnen dan viel die niet aan op 85 km van de meet hoor. Dat was voor hem gewoon een trainingsritje om dan te kijken waar het schip strandde.

Zwakke wedstrijd vandaag van ploegen zoals Alpecin, DQS en FDJ.

Ag2r toch ook te weinig gedaan in dat 2e groepje.

Content dat Juju gisteren en vandaag VDP niet hebben gewonnen. Ze hadden het zeker verdiend maar blij dat ze toch nog menselijk zijn.

Kijk naar het deelnemersveld en (palmares) het verschil met omloop is gigantisch.
Als we alleen naar de afgelopen 10 edities kijken is Kuurne-Brussel-Kuurne 5 (!) keer gewonnen door een (ex-)wereldkampioen. De vijf andere edities zijn gewonnen door één van de beste sprinters van de laatste 5 jaar, twee van de beste hardrijders ter wereld, iemand die ook de Omloop gewonnen heeft en dan is er nog eentje geannuleerd. Qua erelijst is er echt 0 verschil in kwaliteit tussen die wedstrijden.

Dus je herhaalt gewoon wat ik zeg? De topfavorieten hebben iets getoond en voor de rest was het voor het grootste gedeelte in groep naar de meet rijden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan