SlashDotDash
Well-known member
Etentje is pas 18 november, dus ben nog in blijde afwachtingMoldavische Malbec, was het lekker?
Welke was het juist?

Dit is het wijnhuis: https://purcari.wine/en/
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Etentje is pas 18 november, dus ben nog in blijde afwachtingMoldavische Malbec, was het lekker?
Welke was het juist?

@Plutus Momenteel 1+1 bij delhaize.Die 1000 stories zou ik alleen maar meenemen als het de actie 1+1 is. Komt 1 of 2x jaar voor bij Delhaize.
Aan 19,99euro is deze toch iets te duur
In de winkel dan? Want op de website zie ik niets:@Plutus Momenteel 1+1 bij delhaize.
In de winkel dan? Want op de website zie ik niets:
![]()
United States of America | 1000 Stories Zinfandel | 75 cl | Delhaize
Ontdek 1000 Stories Zinfandel van het merk United States of America bij Delhaize in de categorie Wijn & bubbels. Bekijk alle voedingsinformatie en allergenen. Voeg 1000 Stories Zinfandel toe aan je online winkelmandje en plaats je bestelling.www.delhaize.be
Staat in delhaize feestgids die we uit de winkel meegenomen hebben.In de winkel dan? Want op de website zie ik niets:
![]()
United States of America | 1000 Stories Zinfandel | 75 cl | Delhaize
Ontdek 1000 Stories Zinfandel van het merk United States of America bij Delhaize in de categorie Wijn & bubbels. Bekijk alle voedingsinformatie en allergenen. Voeg 1000 Stories Zinfandel toe aan je online winkelmandje en plaats je bestelling.www.delhaize.be
Ga ik dan eens checken, dikke merci voor de tip!Staat in delhaize feestgids die we uit de winkel meegenomen hebben.
Ik zie er geen datum bij staan van wanneer tot wanneer de actie loopt.

Moldavische Malbec, was het lekker?
Welke was het juist?
Een flesje geprobeerd... en ik moet zeggen tot volle tevredenheid (toch voor een prijs van 10 euro in promotie). Super tip, merci !De 1000 stories Zinfandel staat nu idd in vermindering. Dit WE eens eentje kraken...
De beste witte wijn die ik ooit gedronken heb was een chateau neuf du pape, domaine de la solitude. Flesje gekregen als relatiegeschenk.Lang geleden dat ik nog een Chateauneuf du Pâpe heb gedronken, helaas hangt daar altijd wel een prijskaartje aan en ik ben wat voorzichtig om die wat voordeliger aan te kopen bij een supermarkt. Dit jaar zou er opnieuw eentje te koop staan aan 17,99 euro die uiteraard erg wordt aangeprezen door de Aldi-sommelier. Zou anders nog wel eens smaken, die wijn is niet bepaald subtiel maar ideaal bij een stukje wild.
Een witte Chateauneuf zou trouwens ook erg lekker zijn.
Voor mij was dat een Boekenhoutskloof Semillon, €30/fles. Voor de rest drink ik ook veel liever rood dan wit, maar dat was een bom.De beste witte wijn die ik ooit gedronken heb was een chateau neuf du pape, domaine de la solitude. Flesje gekregen als relatiegeschenk.
Nu ben ik meer rode dan witte wijn drinker maar deze was absoluut top. Ik ga toch eens op zoek gaan om hier een flesje van te kopen want ik heb nadien nooit meer zo een lekkere witte gedronken. (Alhoewel een sancerre in de buurt kwam)
Die domaine de la solitude is ook ongeveer 35euro/fles.Voor mij was dat een Boekenhoutskloof Semillon, €30/fles. Voor de rest drink ik ook veel liever rood dan wit, maar dat was een bom.
Dure flessen bewaar ik voor speciale aangelegenheden. Voor "gewone" maaltijden in het weekend is een fles van 8 euro (of minder) zeker oké.Die domaine de la solitude is ook ongeveer 35euro/fles.
Blijft voor mij bovenkant van aankoopbudget en goed voor maar een paar flessen per jaar van dit kaliber.
Duurder moet het toch niet worden.