Winter Vol Liefde

Benji: "Tot ziens. Ik ga inpakken."

Ik dacht meteen: dat ze daar in de edit niet hun woordmop-belletje onder hebben geplakt. :laugh:

2 minuten later: "ik heb mijn koffers inn-gepakt" 🛎️

Zou daar ooit een vrouw naar kunnen luisteren denk ik dan? Prachtig programma die de cringe momenten mooi uitvergroot 😀

Bij die kerel met zijn 6 Huskies amai. Die bomen in die ren toonden ook subtiel aan hoeveel er met die honden gewandeld wordt.

Wordt per aflevering slechter. Pfffff

De Nederlandse per aflevering steeds beter. Sneller gesneden, dramatischer, meer uitgesproken karakters en 3 ipv 2 x per week.

Nu den Benji er niet meer Inn is, vind ik het programma ook wel iets minder Innteressant.

Ik moest wel enorm lachen met Nicolas in Polen die de nieuwe vrijgezel ouder Innschatte dan ze effectief was, en dan zijn eigen put steeds dieper bleef graven.

De muziekkeuze bij Dirk die de naam van zijn laatste vrijgezel was vergeten, was ook uitmuntend. Ik denk dat die editors meermaals plat moeten liggen van het lachen bij het maken van de afleveringen.

De muziekkeuze bij Dirk die de naam van zijn laatste vrijgezel was vergeten, was ook uitmuntend. Ik denk dat die editors meermaals plat moeten liggen van het lachen bij het maken van de afleveringen.
Bij de voorlaatste wist hij de naam ook al niet toen ze toekwam en hij wist ook niet meer dat hij haar gekozen had, of waarop hij haar gekozen had, net als bij de laatste.

Heeft die Evi/Evy niet nog eens ooit aan zo'n programma meegedaan? Boer zoekt vrouw ofzo?

Laatst bewerkt:
De muziekkeuze bij het vertrek van Aurora was ook wel weer hilarisch. “If you leave me know” & “Baby please don’t go” als ze in het busje stapt. Ultieme guilty pleasure hier!

De reeks is bijna gedaan maar ik zie nu niet veel liefde of eindigt het gewoon lauw op "we houden nog wel contact"?

Is doe laatste dame in Polen kleurenblind of wat, die zei "groene lakens" terwijl dat toch duidelijk geel was?
Dat kan, ik zie bvb. bepaalde tinten groen als geel.

Dit programma is één langgerekt feestje van emotioneel onbeschikbare figuren. Kudos wel voor Yari voor het instant aftrappen na Nicolas zijn -op zijn zachtst gezegd- onhandige afwijzing.

Samengevat:
  • Nicolas zoekt een kuisvrouw die zijn AirBnb's kuist, de afwas doet en de hondenkak opruimt
  • Kevieboy zoekt wat gezelschap op afroep tijdens de donkere IJslandse winter en wil verder met rust gelaten worden, verstopt in zijn fleece met kap over de kop getrokken
  • Saar zoekt een lief waar ze haar vooral niet aan wil/kan binden
  • Dirk zoekt een compagnon die als een hondje achter hem aan loopt tijdens de skiwedstrijden van zoonlief en zonder morren klaar gaat liggen als meneer goesting heeft
  • Inn lijkt nog de meest normale figuur, wel een vreemde smaak qua venten

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan