Ik was en ben slecht met vrouwen maar Euhhhhhhh Euhhhhhhh Euhhhhhhh het kan precies Euhhhhhhh nog slechter.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik was en ben slecht met vrouwen maar Euhhhhhhh Euhhhhhhh Euhhhhhhh het kan precies Euhhhhhhh nog slechter.

Bij de voorlaatste wist hij de naam ook al niet toen ze toekwam en hij wist ook niet meer dat hij haar gekozen had, of waarop hij haar gekozen had, net als bij de laatste.De muziekkeuze bij Dirk die de naam van zijn laatste vrijgezel was vergeten, was ook uitmuntend. Ik denk dat die editors meermaals plat moeten liggen van het lachen bij het maken van de afleveringen.

Ja is teruggekeerdWas de Styles nu terug gevonden uiteindelijk of niet? (heb maar flarden gezien, enkel een Nicolas die brak nog meegemaakt)
Als een man tegen mij zou zeggen dat hij een navelpiercing heeft, zou mijn mossel zich hermetisch afsluitenOei Kevin, straks eindigt hem nog helemaal alleen.![]()

Dat kan, ik zie bvb. bepaalde tinten groen als geel.Is doe laatste dame in Polen kleurenblind of wat, die zei "groene lakens" terwijl dat toch duidelijk geel was?