Winter Vol Liefde

Ah, de Benjamin is ne kameraad van mij. Eigenlijk wel ne fijne gast, maar heeft zich veel te fel willen profileren inderdaad (no pun).
Montage maakt het natuurlijk allemaal nog wat erger maar soit.
Hij is er wel wat het hart van in met alle commentaar op facebook, allee dat is het risico tegenwoordig natuurlijk als ge op TV komt maar het is wel ne goeie gast al bij al.
Goh... Montage maakt het idd misschien erger, maar had hij na het 10e INN "mopje" dan nog altijd niet door dat het weinig aantrekkingskracht heeft op vrouwen en gewoon pokke irritant is?

Goh... Montage maakt het idd misschien erger, maar had hij na het 10e INN "mopje" dan nog altijd niet door dat het weinig aantrekkingskracht heeft op vrouwen en gewoon pokke irritant is?
Misschien dat de productie hem ook aanstookt? Denk dat ze echt manipuleren in dit soort programma's. "Maak nog eens wat mopjes dat is zo leuk voor de kijkers!"

Opgestookt is em ni, maar nee hij had da niet door.
Ken em natuurlijk ook niet hoe hij is op date, maar in de omgang is da ne fijne gast. Totaal niet zoals hij op TV overkomt.

Dirk is wel een zeldzame ongeinteresseerde eikel.

Hij zal financieel wel goed zitten dat die vrouwen daar wanhopig blijven hangen

Dirk is wel een zeldzame ongeinteresseerde eikel.
Het zou mij niet verwonderen mocht Dirk ergens op het spectrum zitten.
Ken em natuurlijk ook niet hoe hij is op date, maar in de omgang is da ne fijne gast. Totaal niet zoals hij op TV overkomt.
Komt mij vooral heel geforceerd over, alsof hij één of ander dating-guru trucje probeert te gebruiken maar daar niet in slaagt omdat het niet bij zijn persoonlijkheid past. Heel dat "ik ben de jager"-gedoe ook. Na dat gesprek bij die picknick waar ze hem zo ongeveer afwees kwam hij veel meer naturel en minder geforceerd over. Kan montage zijn natuurlijk.

Nederlandse versie niet gezien, maar de Vlaamse is inderdaad saai.

Die mensen spreken ook amper met elkaar. We gaan bowlen en het enige dat die twee 100x zeggen "het was tof".

Mooie eerlijke beslissing van Jasna, Kevin & Petra zie ik ook nog naar elkaar toe groeien. Nicolas & dat blondje dat komt ook in de sacoche.

Die mensen spreken ook amper met elkaar. We gaan bowlen en het enige dat die twee 100x zeggen "het was tof".
Heerlijke montage bij die bowling.
Was tof e. Ja echt tof. Ja, tof. Alle tof. Ook mooi gebouw e. Ja mooi, tof. Tof.

Ook mooi gebouw e.
Dat gebouw straalde, net als het gesprek, één en al tristesse uit. De lat ligt toch laag bij sommigen.

Swat, het zal ook wel het effect van camera's in de buurt en montage zijn want zodra de camera van op een afstandje filmde leek er wel een deftig gesprek te zijn.

De Nederlandse versie is ook nog niet echt heel goed (vorig seizoen zeker wel, die was echt goed) maar zeker nog het bekijken waard.

Over 2 jaar komt hij gratis bij ons via PLAY; Als je live wil meekijken moet je op NL.ZIET (https://www.nlziet.nl/nl/programma/winter-vol-liefde/) anders vpn.

In de Nederlandse zit een Surinaamse. Welbespraakte babbelaar en zoekt de kou.

En de snelste exit ooit (een half uur) . Vernederend voor die vrouw maar ook de gastheer zag daardoor direct zijn andere kandidaat haar koffers pakken.

Ah, de Benjamin is ne kameraad van mij. Eigenlijk wel ne fijne gast, maar heeft zich veel te fel willen profileren inderdaad (no pun).
Montage maakt het natuurlijk allemaal nog wat erger maar soit.
Hij is er wel wat het hart van in met alle commentaar op facebook, allee dat is het risico tegenwoordig natuurlijk als ge op TV komt maar het is wel ne goeie gast al bij al.
Montage?
Het is niet dat hij die 1001 woordgrapjes niet gemaakt heeft he. Niet enkel tegen haar, maar ook bij zijn solo stukjes tegen de camera.
In welk universum kan je denken dat dat zolang doortrekken een goed idee is? Dan mis je toch wel wat sociale voelsprieten lijkt me.

Ik heb mezelf een hele dag afgevraagd aan wie Yari mij zo doet denken.

Die acteur van Oz:

1769629505505.jpeg

Kon die niet een beetje met u trainen ter voorbereiding van het programma, om zijn manboobs wat weg te werken? 🙃
Dan zou ze de grapjes misschien meer door de vingers gezien hebben 😄

Terug
Bovenaan