Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dan heb ik precies net geluk gehad (moest ik geopereerd zijn geworden als baby).Pas in de jaren 80 heeft men anesthesie bij baby's ingevoerd wanneer deze een chirurgische ingreep ondergingen.
Er werd tot dan gedacht dat baby's geen pijn voelden door een onderontwikkeld zenuwstelsel. Bij zware ingrepen werd iets gegeven om de spieren te verslappen zodat de baby weinig kon bewegen.
In 1987 kwam daar verandering in.
(Deze wist ik al) Waar zouden al die psychische problemen nu toch vandaan komen...Pas in de jaren 80 heeft men anesthesie bij baby's ingevoerd wanneer deze een chirurgische ingreep ondergingen.
Er werd tot dan gedacht dat baby's geen pijn voelden door een onderontwikkeld zenuwstelsel. Bij zware ingrepen werd iets gegeven om de spieren te verslappen zodat de baby weinig kon bewegen.
Pas in de jaren 80 heeft men anesthesie bij baby's ingevoerd wanneer deze een chirurgische ingreep ondergingen.
Klopt, als baby van enkele maanden oud ben ik zonder verdoving geopereerd aan een liesbreuk. Verder ook nog constant melk gekregen terwijl ik met een onontdekte (en nogal extreme) lactose intollerantie zat, dus dat zal ook geen deugd gedaan hebben. Hebben ze pas ontdekt als ik 5 was.Pas in de jaren 80 heeft men anesthesie bij baby's ingevoerd wanneer deze een chirurgische ingreep ondergingen.
Niet zo heel lang, gaat over oper. Trouwens "jaren '80" is 1987 in dit geval.Dit meen je niet? En tot welke leeftijd catalogeerde men een patiënt als baby?
Die baby riep dan toch de hele operatiezaal bij elkaar?
Maakt me misselijk toen ik dit las.
Toch wel.Dit meen je niet? En tot welke leeftijd catalogeerde men een patiënt als baby?
Die baby riep dan toch de hele operatiezaal bij elkaar?
Maakt me misselijk toen ik dit las.
Misschien was het ook een risicoafweging van "we weten niet wat de langetermijneffecten van zo'n verdoving bij baby's zijn" + "we denken dat baby's geen pijn voelen".Toch wel.
Men was er echt van overtuigd (door onderzoeken destijds) dat baby's geen pijn voelden.
Ik vind het ook wel zot hoor, dat is precies een verhaal over de middeleeuwen.
Combinatie: schrik dat verdoving schadelijk zou zijn + het overtuigen dat hun zenuwen nog niet volgroeid zijn + het feit dat dat soort operaties altijd héél dringend zijn en er al jarenlang geen enkel kind nadien "klaagt"...Misschien was het ook een risicoafweging van "we weten niet wat de langetermijneffecten van zo'n verdoving bij baby's zijn" + "we denken dat baby's geen pijn voelen".
Nadien gaan die mensen er alles aan doen om anoniem hun gelijk te halen tegenover wildvreemden in Pol&Actua.en er al jarenlang geen enkel kind nadien "klaagt"...
En hoe lang is de lijst van producten waarop dit niet geldig is?En deze maand nu 30% (!) cashback bij de 1st volgende aankoop in Delhaize!
Ik krijg het zelfs niet te zien in mijn lijst, enkel 3% op mijn 4de aankoop bij Delhaize.En hoe lang is de lijst van producten waarop dit niet geldig is?
Dan moet je wel eerst een Delhaize vinden die open is en nog voorraad heeft.Ik krijg het zelfs niet te zien in mijn lijst, enkel 3% op mijn 4de aankoop bij Delhaize.
Ik geef wel dit weekend in 73 Delhaizewinkels 75 procent korting op vertoon van uw Nestorius kaart.Dan moet je wel eerst een Delhaize vinden die open is en nog voorraad heeft.
Dit is gewoon geldig op alle producten. Wel met een limiet erop (100€).En hoe lang is de lijst van producten waarop dit niet geldig is?
Dat was hier de korting voor de maand maart. Zoals ik al zei is de korting niet bij iedereen identiek en deze kan elke maand wijzigen.Ik krijg het zelfs niet te zien in mijn lijst, enkel 3% op mijn 4de aankoop bij Delhaize.
Ik niet blijkbaar. Liesbreuk operatie begin jaren '80 in Duits ziekenhuis.Dan heb ik precies net geluk gehad (moest ik geopereerd zijn geworden als baby).