Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Idd, ze zat misschien gans een jaar te focussen daarop en er op die manier uitgaan...Te hard, er was nog niemand afgevallen
?Decompressie kan (te) groot zijn maar anders pakt die de tripple wel lijkt me, VDP, hoogvorm net op tijd terug te pakken.
Voor WVA tellen enkel de centjes, nooit het palmares.
Jullie naïviteit is wel hartverwarmend.

Om het enkel voor het geld te doen, is hij wel een goede acteur, want zeer vaak is hij teleurgesteld na een verloren koers.Voor WVA tellen enkel de centjes, nooit het palmares.
Jullie naïviteit is wel hartverwarmend.

VA is gewoon de kleinzoon van Poulidor en niet VDP. Er is vaak iemand beter dan Wout of pech / ziekte hinderen hem.
Hoeveel tweede plekken heeft die kerel niet in grote koersen?
Zijn 7x tweede in ritten van de Tour - 2e in PR - 2e in RVV - 2e OS Weg - 4x 2e op WK Weg en TT - 2e Tirreno en 2e G-W om wat zout in de wonde te strooien.Ik dacht dat het er meer waren, maar zie op PCS dat het pas zijn 4e 2e plek is in een monument/WK. Dit jaar was hij bv pas 3e in PR en MSR en 4e in RVV. Wel ook al 4x 3e. Dus 1 winst op 9 podium plekken.
VDP ook 9x podium wel 5 zeges, 2x 2e en 2x 3e.
Nu nog de rode trui in de Vuelta dragen en een rit winnen én Olympisch kampioen worden in MTB of Weg en mss nog een derde RVV en dan stoppen.Chapeau VDP, explosiefste renner ever? Niks aan te doen vandaag. Wat een erelijst heeft die ondertussen bij elkaar gefietst zeg.
Ganna gezien daarstraks?Ik zie Wout eigenlijk rap de ontgoocheling wegspoelen en deze keer Ganna er wel opleggen in de strijd tegen de klok.
Nogal een slappe post zunne Kimme. Na alles wat ik de afgelopen dagen, weken en jaren van U heb mogen lezen...Inderdaad maar dit was ergens te verwachten. Echt een parcours op zijn maat. VDP veruit de sterkste vandaag. Van Aert best of the rest.
Remco gewoonweg niet zijn parcours met dat continu optrekken en die vele bochten. Een Vingegaard of Roglic waren hier meer dan wss al veel vroeger gelost of uit koers verdwenen. Toch nog de koers uitgereden Remco.
Sterke Belgische ploeg gezien!!
Zeker niet ideaal, wetende dat je daar een Ayuso en Roglic in topvorm gaat treffen.Qua voorbereiding op de vuelta is dees denk ik ook verre van ideaal lijkt me.
Dit begin ik mij toch ook meer en meer af te vragen ja. Ik kan dat niet bewijzen natuurlijk, maar ik heb toch ook het gevoel dat die hoogtestages en dergelijke iets of wat nadelig zijn voor zijn klassieke voorjaar en bijkomend ook het WK. Hij heeft precies minder die punch dan een paar jaar terug.Enige monument dat Van Aert kan winnen is Roubaix. Zonder die pech dit jaar was het misschien zo geweest, en dan nog uitgerekend VDP die er van profiteerde. 2xRVV, 1xPR en nu WK, Wout zal zijn best mogen doen om dat nog in te halen, hopelijk kruipt dat niet tussen zijn oren.
Ik zie hem liever specifiek trainen op explosiviteit zodat hij kan meestrijden op al die nijdige hellingen in plaats van al die hoogtestages om Vingegaard over de cols in de Tour te kunnen trekken.
Wat brengt het feit dat hij tot op een kilometer van de top van de Galibier aan kop kan sleuren bij aan zijn palmares als hij in volle finale van de Ronde Van Vlaanderen moet lossen op de Kwaremont.
Het wordt wel een beetje belachelijk als je VA zijn 2e plaatsen in touretappes er bij haalt om je punt te maken. Vdp wint één ritje en is voor de rest nooit meer in de buurt geweest van een zege. En dat is plots positief ofzo?Zijn 7x tweede in ritten van de Tour - 2e in PR - 2e in RVV - 2e OS Weg - 4x 2e op WK Weg en TT - 2e Tirreno en 2e G-W om wat zout in de wonde te strooien.
Gelukkig werd hij 3e in L-B-L, anders kon je die er ook bij smijten.