WK wielrennen 2025 - Rwanda

Wie wordt Wereldkampioen weg bij de vrouwen

• Pauline Ferrand-Prévot

Stemmen: 12 33,3%
  • Demi Vollering

Stemmen: 7 19,4%
  • Elisa Longo Borghini

Stemmen: 0 0,0%
  • Kimberley Le Court

Stemmen: 5 13,9%
  • Katarzyna Niewiadoma

Stemmen: 1 2,8%
  • Anna van der Breggen

• Marlen Reusser

• Liane Lippert

Stemmen: 0 0,0%
  • Een Belg !

Stemmen: 3 8,3%
  • Nog iemand anders

Stemmen: 6 16,7%

• Totaal aantal stemmers
    36

Obi Wan Kenobi

Well-known member
Screenshot-2025-09-18-at-08-34-17-WK-Rwanda-2025-Wielrennen.png

Screenshot-2025-09-18-at-08-25-27-WK-wielrennen-2025-nieuws-uitslagen-en-standen-sporza.png

Parcoursinformatie ITT - Elite Mannen & Vrouwen - Sporza link
Parcoursinformatie Weg -Elite Mannen &Vrouwen - Sporza Link

5500hm!
Hopelijk rijdt pogi nog niet weg op die lange klim op 100km van de meet, zodat we toch wat koers krijgen :)

Wat is eigenlijk de volledige startlijst voor de wegrit, gezien al de afzeggingen is een nieuw 100km scenario eigenlijk niet compleet onwaarschijnlijk :shutup:

Laatst bewerkt:
Voor de TT is Pogacar trouwens favoriet bij de bookies. 1.83 voor de Sloveen, 2.50 voor de man uit Schepdaal.

Voor de TT is Pogacar trouwens favoriet bij de bookies. 1.83 voor de Sloveen, 2.50 voor de man uit Schepdaal.

Lijkt me logisch gezien de lastigheidsgraad van het parcours. Zo veel achter op Evenepoel zit Pogacar niet in vlakke TTs en in klimTTs heeft hij 2 straten voorsprong dit valt er tussen in.

1.83 vs 2.50 lijkt me normaal vergelijk dat met de 1.33 vs 8.00 van de wegrit die wat hoger is gepost dan wordt deze TT een spannende strijd.

Hier ben ik weer met mijn wishful thinking, maar ik plaats toch nog altijd een paar vraagtekens bij Pogacar.

Het is al een zwaar jaar geweest voor hem, dat zagen we ook na afloop van de Tour.
Dan nu even ziek geweest voor Canada, de trip naar daar gemaakt, nu begin deze week teruggevlogen, jetlag, aanpassen aan de omstandigheden in Rwanda...

We zullen zien of hij top is vandaag. Misschien krijgen we een verrassing zoals in Wollongong in de TT.

Heel veel tijd nog te winnen/verliezen precies in dat slotstuk.

Leonard pakt 36" extra tussen T3 en finish. Mutton zelfs 40" op Vermeersch

Van Wilder goed bezig. Top 10 zeker mogelijk.

Terug
Bovenaan