makila Well-known member Crowdfunder FE 21 september 2025 #82 zarathustra zei: Goed dat we pogacar eens zien falen ook, goed voor de sport Klik om te vergroten... Straks Remco die hem voorbij vliegt. Dan zie ik Van Wilder nog 3des worden. Del Toro komt alvast 4 sec te kort aan de finish.
zarathustra zei: Goed dat we pogacar eens zien falen ook, goed voor de sport Klik om te vergroten... Straks Remco die hem voorbij vliegt. Dan zie ik Van Wilder nog 3des worden. Del Toro komt alvast 4 sec te kort aan de finish.
D dadash Well-known member 21 september 2025 #86 Evenepoel maar 32" achter op Pogacar, kan hij hem nog pakken het slot is ook lastig
Eagle` Well-known member 21 september 2025 #87 dadash zei: Evenepoel maar 32" achter op Pogacar, kan hij hem nog pakken het slot is ook lastig Klik om te vergroten... Remco ineens zijn kasseidemonen weggespoeld
dadash zei: Evenepoel maar 32" achter op Pogacar, kan hij hem nog pakken het slot is ook lastig Klik om te vergroten... Remco ineens zijn kasseidemonen weggespoeld
makila Well-known member Crowdfunder FE 21 september 2025 #89 Eagle` zei: Remco ineens zijn kasseidemonen weggespoeld Klik om te vergroten... Zelfs als Remco lek rijdt op de kasseien wint ie nog. Zo groot is het verschil.
Eagle` zei: Remco ineens zijn kasseidemonen weggespoeld Klik om te vergroten... Zelfs als Remco lek rijdt op de kasseien wint ie nog. Zo groot is het verschil.
D dadash Well-known member 21 september 2025 #92 amai Vine nog een tandje bij gestoken in dat slot zeg
D dadash Well-known member 21 september 2025 #95 {BK}Black Devil zei: Toch nog spannend mss met Vine Klik om te vergroten... nah Evenepoel had een dikke minuut voor die gaat dat niet verliezen
{BK}Black Devil zei: Toch nog spannend mss met Vine Klik om te vergroten... nah Evenepoel had een dikke minuut voor die gaat dat niet verliezen
makila Well-known member Crowdfunder FE 21 september 2025 #97 Bjorn zei: Als Remco nu plat rijdt gaat het nog spannen Klik om te vergroten... Ik heb de spijkers hier al klaarliggen. Het moet spannend blijven hé.
Bjorn zei: Als Remco nu plat rijdt gaat het nog spannen Klik om te vergroten... Ik heb de spijkers hier al klaarliggen. Het moet spannend blijven hé.
B {BK}Black Devil Well-known member 21 september 2025 #98 Bjorn zei: Als Remco nu plat rijdt gaat het nog spannen Klik om te vergroten... Hij zal nog alles moeten geven alvast
Bjorn zei: Als Remco nu plat rijdt gaat het nog spannen Klik om te vergroten... Hij zal nog alles moeten geven alvast
D dadash Well-known member 21 september 2025 #99 Evenepoel zei vooraf dat hij nog wat ging moeten overhouden voor het slot dus hij zal wel goed gedoseerd hebben zeker hij weet hoe lastig dat slot is
Evenepoel zei vooraf dat hij nog wat ging moeten overhouden voor het slot dus hij zal wel goed gedoseerd hebben zeker hij weet hoe lastig dat slot is