808 State
Well-known member
1. 't is Soe Nsuki
2. ze is niet irritant, maar charmant (al vind ik lang niet alles grappig wat ze doet, zeker niet) en ze timmert al lang aan de weg
3. Het programma werd altijd al gepresenteerd door een vrouw (wel met mannelijke reporters, dat klopt)
4. 't is niet omdat er voor de camera geen man staat, dat er achter de schermen geen mannen aan mee werken
Geen dank
Ge hebt duidelijk geen idee waar het over gaat. Dat Julie VdS haar grootvader een wrede koloniaal was, dat kan iedereen z'n reet wel roesten. (Klein)kinderen zijn niet verantwoordelijk voor de daden van hun (groot)ouders.
Maar op tv wat lacherig doen en "oh, was dat daarom een slechte mens?" zeggen toen ze vroegen wat ze vindt van dat haar grootvader het lijk van Lumumba in stukken had gezaagd en opgelost.
Léon Degrelle kon in z'ne privé tegen familie en vrienden ook mr. sympa en de plezantste pee zijn, maar dat haalt niet weg dat hij op zich een slechte mens was.
Soe Nsuki*
Er werkt ook bijna geen enkele man als kuisvrouw (kuisman is een raar woord uh), misschien daar ook eens over tweeten.
Selectieve verontwaardiging.
Ja ik weet dat het Soe Nsuki is, sorry voor de typo/vergissing. Als dit veruit het enige is wat tegen mijn post in te brengen is dan zegt het ook genoeg.
Plots is het 'selectieve verontwaardiging', maar moest het omgekeerd zijn staat iedereen op de barricade. In heel deze hetze wordt er duidelijk met twee maten en gewichten gewerkt.