Hebt gij uw cloud-ten ook al in de cloud gestoken?Op men bieday weggeweest, serieus stuk in mijn claud-ten.
Midweek track;’d
Proficiat!
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hebt gij uw cloud-ten ook al in de cloud gestoken?Op men bieday weggeweest, serieus stuk in mijn claud-ten.
Midweek track;’d
shame on you! Dit zijn DE grote voorbeelden van onze westerse huts huts huts cultuur!Ik zie twee mannen die rukgebaren maken. No judgment, als het maar plezant was!
I was only teasingshame on you! Dit zijn DE grote voorbeelden van onze westerse huts huts huts cultuur!

Omdat je je toegevoegde waarde op BG am meer dan eens bewezen hebt kan ik ermee leven.I was only teasing![]()
Hahaja die zei ik gisteren ook tegen mijn vrouw.https://www.dumpert.nl/item/100015215_3ae78e6b
Ik wist het toen ik het live op VTM zag dat dit op internet ging verschijnen.
Het was ook een goed idee!Duvel, pintjes en whiskey leek toch efkes een goed idee.
Shotjes vergeten, daarmee dat het fout leek in uw gedachtenDuvel, pintjes en whiskey leek toch efkes een goed idee.
Aach, the good old "ik krijg geen bier meer binnen maar wat korten gaat nog juist lukken"Volgorde is ook verkeerd. Eerst shotjes, dan pintjes, dan Duvel, en eindigen met whiskey.

FTFYHet was weer fe-no-me-naal![]()