Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Iemand heeft geluisterd naar me.Vandaag viel zaterdag op een woensdag. En met fourchette ipv duvel.
Gekke tijden. Maar wel lekkerrrrrrrrr
FourchetteWa blieft???Vandaag viel zaterdag op een woensdag. En met fourchette ipv duvel.
Gekke tijden. Maar wel lekkerrrrrrrrr

DAT GE VAN DUVEL DOOF WORDT.Wa blieft???![]()
Van teveel en van te weinig!DAT GE VAN DUVEL DOOF WORDT.
vertaling graag? Alez, Hasselt en tanken snap ik wel!Ook vandaag zaterdag! In Hasselt. Braaaaaaaaaaaaaap poppoppop onderweg ernaartoe en straks gewoon de hele weg Braaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaap. Wel eerst gaan tanken.

Zijn ruitensproeier vloeistof is op.vertaling graag? Alez, Hasselt en tanken snap ik wel!![]()
Ik heb de indruk dat hij deze keer zelf voor het bijvullen zal instaan.Zijn ruitensproeier vloeistof is op.

Revven voor en na het tanken aan het tankstation om te tonen dat je geen fuck geeft om de stijgende brandstofprijzen.Ook vandaag zaterdag! In Hasselt. Braaaaaaaaaaaaaap poppoppop onderweg ernaartoe en straks gewoon de hele weg Braaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaap. Wel eerst gaan tanken.
De Liiimbuurgvertaling graag?
Ik kan dat niet uitleggen, je moet maar eens meerijdenvertaling graag? Alez, Hasselt en tanken snap ik wel!![]()

Ook vandaag zaterdag! In Hasselt. Braaaaaaaaaaaaaap poppoppop onderweg ernaartoe en straks gewoon de hele weg Braaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaap. Wel eerst gaan tanken.
Daar ben ik idd ook geweest!Klinkt meer als djoppenbeek dan hasselt
Daar ben ik idd ook geweest!

Die heeft een dedicated schedeEn nog wat pejixel dames aan uw degen kunnen rijgen?![]()

Die heeft een dedicated schede![]()