Deze op zaterdagavond mee een stuk in uw frak, lösgehen
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gisteren vacqueyras en vandaag bourgogne en nog steeds zaterdag in mijn hoofd.Jawel de hele week.
Jawel de hele week.
staat ook op hier, goed gevulde whiskey cola aant drinken, nog niet volledig Genezen van de derde boosterprik, maar who cares.Push met Universal Nation op 24 in de dance top 1000 op Topradio. Kan nie anders dat de Groenen daar voor iets tussenzitten, die willen tegenwoordig alles opdoeken![]()

Kans is groot dat die mini kater nog aan het vergroten was toen ge weer zat werd en in slaap viel.Vraagje aan de ervaringsdeskundigen. Gisteren zat. Vandaag hele kleine minikater.. Vandaag zat, net 2u geslapen en kater.
Zou dat dan de kater zijn van vandaag en gisteren in 1 keer en ben ik morgen weer fris als een hoentje?
Of moet er nog 1 komen?
Kans is groot dat die mini kater nog aan het vergroten was toen ge weer zat werd en in slaap viel.
Sorry maar morgen gaat ge nog afzien, dubbel zo hard waarschijnlijk, ik gok rond dinsdagavond terug zo fit als normaal.
A male pussyWat is ne kater?
A male pussy
![]()
Kunt wel high worden van hun urine

Voor ge gaat slapen 1,5 liter water drinken. Ofwel houdt ge dat binnen en hydrateert dat u voldoende zodat ge geen kater (hoofdpijn) krijgt, ofwel kotst ge alles uit en hebt ge eveneens geen kater. 100% succes rate.Vraagje aan de ervaringsdeskundigen. Gisteren zat. Vandaag hele kleine minikater.. Vandaag zat, net 2u geslapen en kater.
Zou dat dan de kater zijn van vandaag en gisteren in 1 keer en ben ik morgen weer fris als een hoentje?
Of moet er nog 1 komen?
Vorige keer ben ik gered geweest met 2 bidons sportdrank, een halve liter water met zout en excidrin.Voor ge gaat slapen 1,5 liter water drinken. Ofwel houdt ge dat binnen en hydrateert dat u voldoende zodat ge geen kater (hoofdpijn) krijgt, ofwel kotst ge alles uit en hebt ge eveneens geen kater. 100% succes rate.
Wel aangewezen om een matrasbeschermer te voorzien voor het geval ge al het water in eerste instantie binnenhoudt maar toch teveel gezopen hebt voor de nachtelijke wc reflex.
Van horen zeggen he.
Vorige keer ben ik gered geweest met 2 bidons sportdrank, een halve liter water met zout en excidrin.
Die bidons sportdrank binnen krijgen en binnen houden waren lastiger dan de Ventoux op rijden. Maar het had resultaat.

Tegen beter weten in toch aan ne maat gevraagd of zijne mancave open is op kerstmis. Blijkbaar wel!
Andere maat die nog kreupel is van kerstfeest oppikken; altijd een goeie basis.
Met wat geluk ben ik morgen fris genoeg voor date lunch en anders heb ik sowieso de juiste prioriteiten gesteld![]()