Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Net tot de ontdekking gekomen dat het eigenlijk zat-erdag is oftewel zatterdag. Dat verklaart plots zoveel in mijn leven.
Je hebt dat zelfs nog geliket. Maar wellicht was je toen zatZatterdag komt in orde![]()

Dat kan goed zijn aangezien November mijn verjaardagsmaand is.Je hebt dat zelfs nog geliket. Maar wellicht was je toen zat![]()
Same here!Dat kan goed zijn aangezien November mijn verjaardagsmaand is.
Lap en ik heb dat gemist! Maar ze was ook leuk
PS: Sebiet om 20:00 gaat de nieuwe topradio Techno zender in première ! @Wannez
![]()
TOPtechno | Radio | TOPradio - We Make You Move
TOP = We Make You Move ✓ Luister en kijk nu live! ✓ Check de programma's; playlists en podcasts! ✓ Doe mee met onze acties!www.topradio.be
Same here!

Ah nog proficiat voor toen!Dat kan goed zijn aangezien November mijn verjaardagsmaand is.
ZaligWeekendtickets legacy festival en vakantiehuisje![]()
Vant weekend ook tickets besteld. Wel alleen maar zaterdag, want 2 dagen na mekaar zie ik niet goed komen. See you there for a zat piske 
Dat een weekend ticket overmoedig is, zijn we ook al van overtuigd. Maar da’s geen bezwaar om het toch te proberen. En maandag geen verlof.ZaligVant weekend ook tickets besteld. Wel alleen maar zaterdag, want 2 dagen na mekaar zie ik niet goed komen. See you there for a zat piske
![]()

En maandag geen verlof.![]()

Hoezo schoenen?Paar jaar geleden ook eens geweest, goed zat en genoten aan den Bonzai Stage, maar dat zand in uw schoenen is ergerlijk.
Eindelijk Total Loss Festival dat doorgaat dit jaar, derde keer goede keer. Enige minpuntje gaan al die Hollanders zijn. Wel 2 dagen verlof gepakt de dagen erna, met 1 kom ik ni meer toe op mijne leeftijd.![]()