Misschien kan je beter eerst de toetredingsrituelen zorgvuldig doornemenIk wil in die groep!

Hij heet trouwens “not suitable for wijven”.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Misschien kan je beter eerst de toetredingsrituelen zorgvuldig doornemenIk wil in die groep!

Wel jammer, heb net iets gekocht, als ge dat wat vroeger had gezegd van die frequente loco burenfeestjes had ik wel in uw straat komen wonen.Ha, een van de filmkes die gisteren in de burengroep gepost zijn, is tijdens fragment “maar genoeg is genoeg, dit wil ik niet meer, dit is de ommekeer” terwijl de buurman een schuifraam aflekt. Ze heeft het al gezien dus can’t be undone.

Hier komt eigenlijk zelden iets te koop en zoon van ene buur heeft al dibs op eerste huis dat hier te koop zou komenWel jammer, heb net iets gekocht, als ge dat wat vroeger had gezegd van die frequente loco burenfeestjes had ik wel in uw straat komen wonen.![]()

2nd!!Ik wil in die groep!
Nog meer seconderder!!Misschien kan je beter eerst de toetredingsrituelen zorgvuldig doornemen
Hij heet trouwens “not suitable for wijven”.
En wederom secondWel jammer, heb net iets gekocht, als ge dat wat vroeger had gezegd van die frequente loco burenfeestjes had ik wel in uw straat komen wonen.![]()
Coldplayke gaat wel naar dezelfde bakker/frituur als wij. Een beetje mystiek mag nogAls hij ons er niet in laat dan wil ik hier screenshots.
.Nog zoiets.. Adres graag van de bakkerin met de grote dikke ronde pistolets.Coldplayke gaat wel naar dezelfde bakker/frituur als wij. Een beetje mystiek mag nog.
Eindelijk! Nog 23h en 45 minuten.Zaterdag!
Ik zou nog es narekenenEindelijk! Nog 23h en 45 minuten.
."Eindelijk is zaterdag bijna gedaan" was zijn boude stelling?Ik zou nog es narekenen.
Maae tis zaterdag en ge waart waarschijnlijk zat, dus het is toegestaan.
Ja lap en klok een weekend te vroeg herzet hebben is ook al geen optieIk zou nog es narekenen.
Maar tis zaterdag en ge waart waarschijnlijk zat, dus het is toegestaan.

Heb je dan veel gekocht of weinig gedronken?Gisteren naar optreden geweest, 5x meer kwijt aan merchandise dan aan pintjes. #AdultLife.

Weinig boozeVolgens mijn telling nog 5 uur en 40 minuten te gaan!
Toch niet hetzelfde als vroeger.
![]()
We Like To Party - Kijk gratis naar volledige afleveringen - VTM GO
Nicolas Caeyers gaat naar de leukste party's en clubs in Vlaanderen waar hij grappige babbels doet met de feestvierders en hij hen de gekste opdrachten laat uitvoeren.vtm.be
Heb je dan veel gekocht of weinig gedronken?![]()