Zelf de OS bezoeken

Ga je op bezoek naar de OS

• Ja, meerdere keren

Stemmen: 6 14,0%
  • Ja , een keer

Stemmen: 10 23,3%
  • Ik mag zelf meedoen (atleet / omkadering)

Stemmen: 0 0,0%
  • Nee, ik wilde wel maar de ticketprijs is te hoog / uitverkocht /...

Stemmen: 12 27,9%
  • Nee, OS wat is dat ?

Stemmen: 1 2,3%
  • Nee, ik ga liever zelf op vakantie

Stemmen: 14 32,6%

• Totaal aantal stemmers
    43
Mij gisteren geparkeerd in parking André Citroën. Op een 25 tal minuten stappen van het stadion. En vlak aan een metrohalte die naar het centrum gaat.
Op voorhand reserveren? Officieel zijn de spelen nog niet begonnen, dus qua drukte zal het alleen slechter worden lijkt mij? Voldoende elektrische laadpunten?

Tickets gekocht voor vrouwenbasketbal op 4 augustus. Zou normaal Japan - België om 11u worden en dan om 13u30 Canada - Nigeria. Geen topplaatsen maar voor 26,40 EUR per ticket verwacht ik dat ook niet.

Vandaag richting Parijs voor het voetbal. Spanje - Oezbekistan. :)
Volgende week nog mannenbasket, atletiek en de wegrit.

Ben in 2012 ook een week naar Londen geweest, en kan het enkel maar aanraden. De sfeer op een olympische spelen echt uniek. En dat zeg ik als iemand die in zijn leven al veel sportwedstrijden heeft bezocht.

Er zijn nog wel redelijk wat tickets te koop op het resel platform van de olympics. Sommige disciplines belachelijk duur, andere vallen zeer goed mee.
Waar dat?

Toch zielig dat er moedwillig infrastructuur getroffen wordt om reizigers te pesten. De trein is op dat vlak zeer kwetsbaar natuurlijk.

Net eens de prijzen opgezocht van Belgian House. Ze kijken toch ook niet op een euro meer of minder.

Toch zielig dat er moedwillig infrastructuur getroffen wordt om reizigers te pesten. De trein is op dat vlak zeer kwetsbaar natuurlijk.
En de vakbonden gaan er nog schepje bovenop doen

Leuk dagje spelen achter de rug. Goeie 3h over gedaan om er te geraken. Auto goedkoop kunnen wegzetten in ondergrondse parkeergarage.
We waren er al om 13h00 en hadden alleen tickets voor voetbal om 19h in Parc des Prinses. Wegritten meegepikt van Lotte, Van Aert & Evenepoel. Al moet ik wel toegeven dat je daar live geen fluit aan hebt. Iemand hier al eens langsgeweest?https://www.lottobelgiumhouse.be/en/tickets
Waren aan het twijfelen om hiervoor tickets te kopen.

Gisteren Griekenland - Canada gezien. Wel indrukwekkend die Giannis. Maar Canada was allround beter en verdiende overwinning. Vrij vlot heen en terug,enkel wat stilstaan bij verlaten van de parking. Wat logisch is gezien laatste match.

Volgend weekend 3 dagen Parijs!

Laatst bewerkt:
Gisteren Griekenland - Canada gezien. Wel indrukwekkend die Gianni. Maar Canada was allround beter en verdiende overwinning. Vrij vlot heen en terug,enkel wat stilstaan bij verlaten van de parking. Wat logisch is gezien laatste match.

Volgend weekend 3 dagen Parijs!
Waar kon je parkeren?

Tijdens het Ek in 2016 al eens geweest en mij toen in een woonwijk geparkeerd.

Waar kon je parkeren?

Tijdens het Ek in 2016 al eens geweest en mij toen in een woonwijk geparkeerd.
We gingen eerst naar parking c1. Maar die was vol. Dan naar parking C4 gedevieerd. 20€ betaald 😵. Was van daar een 15/20 min wandelen. Aangename wandeling met veel standjes

We gingen eerst naar parking c1. Maar die was vol. Dan naar parking C4 gedevieerd. 20€ betaald 😵. Was van daar een 15/20 min wandelen. Aangename wandeling met veel standjes
Zie dat die C1 voor morgen ook al vol staat. Zal dus ook wss de C4 worden.

Die prijzen toch behoorlijk waanzinnig.

Is dat om Karl zijn talkshow te betalen?
95 euro om mss een atleet te kunnen zien?

In Londen was dit nog gratis.

Niet piepen over de prijzen aub.

Mensen die hier naar toe willen kun je wat mij betreft niet hard genoeg leegschudden.

Terug
Bovenaan