Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee want die hebben al 5% rendement gehaald uit hun installatieDus diegene met groene stroomcertificaten passeren NOGMAALS langs de kassa?
Dat zal volgens mij op de omvormer zijn."Tegen eind volgende week zal voor ieder installatiejaar berekend worden wat de concrete ondersteuning in euro per kW geïnstalleerd vermogen"
Gaat dit op omvormer zijn of # wp?
De premies die je krijgt als u installatie in 2021 geplaatst wordt, wordt er gekeken naar kw van u zonnepanelen, niet u omvormer. Verwacht dat het iets gelijkaardig zal zijn in dit geval."Tegen eind volgende week zal voor ieder installatiejaar berekend worden wat de concrete ondersteuning in euro per kW geïnstalleerd vermogen"
Gaat dit op omvormer zijn of # wp?

Dat zal volgens mij op de omvormer zijn.
Enige wat ik nog niet meteen terug vind: het prosumententarief. Dat het wegvalt bij een digitale teller is duidelijk, maar met een analoge teller blijft het waarschijnlijk zoals het nu is?

en op vrtnws
Eigenaars van zonnepanelen krijgen compensatie na vernietiging Vlaamse regeling terugdraaiende teller
De Vlaamse regering gaat eigenaars van zonnepanelen met een digitale meter een eenmalige compensatiepremie geven, nu het Grondwettelijk Hof de voordelige regeling rond de terugdraaiende elektriciteitsmeter heeft vernietigd. Dat vonnis raakt de komende jaren honderdduizenden mensen in hun portemonnee.
3x gejost!
geen premie getrokken van 21
niet deftig kunnen terugdraaien in 2020 want dag/nacht teller
en nu geen compensatie wegens geen digitale teller
Edit: mail onderweg naar kabinet demir!
Ja want 5 % jaarlijks rendement op 15 jaar, ze gaan centen mogen bovenhalen zenne.En hoe gaan ze die 5% berekenen?
Gaan ze dat niet koppelen aan een aparte factuur?Dat zal volgens mij op de omvormer zijn.
Enige wat ik nog niet meteen terug vind: het prosumententarief. Dat het wegvalt bij een digitale teller is duidelijk, maar met een analoge teller blijft het waarschijnlijk zoals het nu is?
Kosten niet in energiefactuur
De kosten voor de terugdraaiende tellers werden via het oude systeem doorgerekend in de energiefactuur van alle elektriciteitsverbruikers. Het Grondwettelijk Hof vernietigt dat nu. “Onze redelijke oplossing bestaat er in dat we de compensatieregeling uitdrukkelijk niet in de energiefactuur verrekenen, maar op de algemene middelen en het Energiefonds nemen. Dat zorgt ervoor dat we de energiefactuur ontlasten zodat deze de komende jaren verder kan dalen, ook voor de gezinnen die nog geen zonnepanelen hebben”, zegt Demir.
Het zou mooi zijn.Ja want 5 % jaarlijks rendement op 15 jaar, ze gaan centen mogen bovenhalen zenne.
Gij zijt precies wel erg gefrustreerd tegenover zonnepanelen. In zowat elke topic hier en op het oude forum uw gal komen spuwen.Echt schandalig dat die klootzakken nu nogmaals in de belastingpot gaan graaien om mensen met zonnepanelen te bevoordelen. Krijgen de mensen die geen zonnepanelen dan ook een subsidie? Want wij dokken er uiteindelijk voor.
Waarom moeten wij toch gaan opdraaien voor andermans investering? Laat hen hun plan ermee trekken ipv die groep te bevoordelen.

Omdat er een investeringsklimaat is gecreëerd door een overheid die bepaalde beloftes niet kon vasthouden. Lijkt mij dan ook maar logisch dat diezelfde overheid op.een andere manier dan de belofte wil waarmaken.Echt schandalig dat die klootzakken nu nogmaals in de belastingpot gaan graaien om mensen met zonnepanelen te bevoordelen. Krijgen de mensen die geen zonnepanelen dan ook een subsidie? Want wij dokken er uiteindelijk voor.
Waarom moeten wij toch gaan opdraaien voor andermans investering? Laat hen hun plan ermee trekken ipv die groep te bevoordelen.
).Ik denk niet dat jij hebt te klagen met je analoge meteren op vrtnws
Eigenaars van zonnepanelen krijgen compensatie na vernietiging Vlaamse regeling terugdraaiende teller
De Vlaamse regering gaat eigenaars van zonnepanelen met een digitale meter een eenmalige compensatiepremie geven, nu het Grondwettelijk Hof de voordelige regeling rond de terugdraaiende elektriciteitsmeter heeft vernietigd. Dat vonnis raakt de komende jaren honderdduizenden mensen in hun portemonnee.
3x gejost!
geen premie getrokken van 21
niet deftig kunnen terugdraaien in 2020 want dag/nacht teller
en nu geen compensatie wegens geen digitale teller
Edit: mail onderweg naar kabinet demir!

Iemand die eind vorig jaar zonnepanelen zou gelegd hebben zou niets krijgen en degenen die begin dit jaar leggen krijgen een premie. Mag je mij eens uitleggen op welke manier je dat eerlijker vindt.Ik vind de directe afschaffing eerlijker naar iedereen die geen zonnepanelen heeft, of ze pas dit jaar gaat installeren.