Staat hier mss al ergens, maar hoe krijg je die gegevens van zelfverbruik en afname in die SMA-app?
Dat staat toch gewoon onder het tabje History? En dan Year als eenheid kiezen.
Edit: ik heb wel een SMA home manager.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Staat hier mss al ergens, maar hoe krijg je die gegevens van zelfverbruik en afname in die SMA-app?
't Zal die home manager zijn, want ik krijg maar dit te zien:Dat staat toch gewoon onder het tabje History? En dan Year als eenheid kiezen.
Edit: ik heb wel een SMA home manager.
Heb je die p1 meter van homewizard? Dan kan je jouw SMA account koppelen op overzicht te hebben (wel met abo van 0,99 cent ofzo)
Oh lol inderdaad, hier 900W.Ondanks de sneeuwlaag zijn mijn panelen toch 750w aan het geven![]()
, in januari zit ik gemiddeld tot nu aan 0,79...3 zonnepanelen voor 1260 wp (klein app van 61m²)...wat loopt er verkeerd?Misschien staat uw prijs gewoon verkeerd ingesteld?Gasten, kben nauwelijks thuis dus heb er het voorbije jaar er totaal niet op gelet. Ik ben nu effe aant checken en zie dat mijn yield in de zomermaanden gemiddeld rond de 2 euro/ maand was, in januari zit ik gemiddeld tot nu aan 0,79...3 zonnepanelen voor 1260 wp (klein app van 61m²)...wat loopt er verkeerd?
Voorbeeld maand juli 2025: afname 22,60 kwh...injectie 136 kwhMisschien staat uw prijs gewoon verkeerd ingesteld?
Kun je cijfers in kWh geven?
Dat zegt niks... En zelfverbruik?Voorbeeld maand juli 2025: afname 22,60 kwh...injectie 136 kwh
Dus 26,18 eur afname en injectie 2,43 eur
22,60kWh afname is niet veel he. Dan heb je redelijk wat uit de zon gehaald ook waarschijnlijk.Voorbeeld maand juli 2025: afname 22,60 kwh...injectie 136 kwh
Dus 26,18 eur afname en injectie 2,43 eur
Staat eronderTheFox: 4500kWh -> met hoeveel panelen?