TRUMP
Active member
idd. zelfde hier.Nee, ik stop onmiddellijk met werken. Genoeg mooie dingen om mijn tijd dagelijks aan te spenderen.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
idd. zelfde hier.Nee, ik stop onmiddellijk met werken. Genoeg mooie dingen om mijn tijd dagelijks aan te spenderen.
Volledig remote programmeur in een bedrijf zonder bureaucratisch gedoe, alleen hoofdnoodzakelijke meetings en business mensen zijn mee met hoe je op een efficiënte manier software maakt.Stikjaloers op de mensen die nog altijd met plezier hun job zouden blijven doen. Hoe zalig moet uw leven zijn als je elke dag iets kan doen dat je écht graag doet? Ik ken dat gevoel niet
Dus aan de mensen die hier 'ja' hebben geantwoord: ik ben heel benieuwd wat jullie doen om den brode.
In dat soort bedrijven ga ik nooit meer werken, de interne politiek maakt het onmogelijk om iets productief te doen.Mss eens gaan luisteren bij Telenet of Fluvius/Atrias - naar verluidt hebben ze daar een IT probleempje waar ze volgens mij 7 digits voor over hebben voor diegene die het oplost.
One more thing...Ik zou Keynote speaker worden om andere mensen te vertellen wat ze verkeerd doen in het leven.

Ik zou toch eens nadenken wat je voldoening geeft in het leven/job en daar op focussen. Buiten in je bed is er geen plaats waar je meer tijd doorbrengt…Hoe zalig moet uw leven zijn als je elke dag iets kan doen dat je écht graag doet? Ik ken dat gevoel niet![]()
Ik dacht frituur ipv sterrenrestaurantIk ben er ondertussen 40, ik moet asap écht beginnen profiteren van het leven ipv ne ganse dag in een duffe kantoor te zitten met collega's en ne baas die ik het liefst van al een kopper wil geven en door het raam van de 16de verdieping wil gooien. U raadt het al, ik zou er ONMIDDELLIJK mee stoppen. Vervolgens me heel de dag suf poepen met elke dag een andere ho, kilos baida door mijn neusgaten knallen om vervolgens de dag af te sluiten in één of ander sterrenrestaurant met flessen champagne. Dit allemaal terwijl ik heel de wereld rondreis voor de rest van mijn fucking leven

Gewoon de helft spenderen aan drank, drugs, gokken en vrouwen - de rest gewoon verspillen![]()