Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Volledig remote programmeur in een bedrijf zonder bureaucratisch gedoe, alleen hoofdnoodzakelijke meetings en business mensen zijn mee met hoe je op een efficiënte manier software maakt.
Ik heb enorm veel vrijheid in het werk dat ik doe en mijn work-life balance is belachelijk goed.
Ik zou eerder mijn dagen vullen met vastgoed kopen, laten renoveren, verhuren en dat allemaal bijhouden. Mooie dagbesteding lijkt me, en je werkt als je zin hebt en je ziet je kapitaal groeien zonder moe te worden.
Mijn huidige job misschien 1 dag per week, of twee halve, omdat het toch leuk is om te doen en afwisseling te hebben in het leven. Ik zou wel enorm veel reizen en in geen geval nog 47-48 weken op een jaar bezig zijn met werk.
Nope.
Gewoon carpe diem.
Sowieso de ene reis na de andere boeken.
Al ga ik daar maar een week lang voor me liggen uitstaren.
Ik heb nu steeds het gevoel van tijd tekort hebben.Hoe zalig moet het zijn om gewoon te kunnen zeggen, na het bekijken van
de Belgische weerkaarten: “woensdag vliegtuig op en naar de zon” en “op einde reis zien we wel of we verlengen of niet”.
Ik heb nu steeds het gevoel van tijd tekort hebben.
Ik moet niet eens voor een gezin zorgen.
Er is zoveel te doen.
Ook nietsen is er een deel van.
Bij nader inzien, ik zou vaker moeten nietsen.
Niets doen is in deze tijden waar FOMO welig tiert zwaar underrated.Ik heb nu steeds het gevoel van tijd tekort hebben.
Ik moet niet eens voor een gezin zorgen.
Er is zoveel te doen.
Ook nietsen is er een deel van.
Bij nader inzien, ik zou vaker moeten nietsen.
Ik zou direct voor u werken, en ik denk velen uit onze sector.Hangt wat af van het bedrag. Maar als het kan zou ik paar boekhoudkantoortjes overkopen, samensmelten tot middelgroot kantoor (12-15 medewerkers) en een degelijke werknemerspolitiek voorzien. Normale werkuren, de twijfelachtige klanten die iedereen vervloekt buiten, optimale tools, deftige verloning en weg met de timesheet-ellende. Als je het geld niet meer nodig hebt om uw deftig pensioen op te bouwen, wat maakt het dan uit om uw winst jaar na jaar te optimaliseren. Haal dan tenminste plezier uit uw werk en uit de tevredenheid van personeel en cliënteel.
Dat kan zo’n mooie sector zijn maar vandaag is het volledig verziekt door investeringsmaatschappijen die de markt verstoren met hun doorgedreven optimalisaties en door de grootheidswaanzin van vennoten.
Eens op pensioen resten nog een paar goede jaren en daarna wenkt het rusthuis en de kist.