Gonzo the Great
Active member
Hier is dat ook: 90% waarvan 20% echt gesponsord, 20% vrij random, en de onderwerpen van die overige 50% zal inderdaad zwaar beinvloed worden door de interesses van je FB-vrienden. Daarom dat ik ook nooit zomaar ja zeg op een vriendverzoek, maar eerst heel vluchtig door dat profiel scroll, dan weet je direct of dat het niveau voor jouw bot-selecties naar boven zal halen of niet.Mijn TL op Facebook is 90% gesponsord, content van pagina's die ik niet volg of reacties van vrienden op posts van pagina's of mensen die ik niet volg.
Gelukkig kijk ik altijd zeer gericht in de groepen waar ik lid van ben, want voor het overige is Facebook geen vriendennetwerk meer, maar een debiele boel aan onnozeliteiten. Moest ik niet af en toe iets leuks tegenkomen in de groepen waar ik lid van ben, ik zou Facebook er al lang van gezwierd hebben.
Gelukkig zie ik wel geen (extreem)rechtse of linkse bagger op m'n TL, daarvoor heb ik X al :')
. En als dat zo is, mogen die zeker verwijderd worden. Hier is dat niet het geval, omwille van de actualiteit.
. Met dan van die obligatoire 'ooh', 'amai', 'leuk' reacties.