Zwaar verkeersongeval Tom Waes

Tom Waes is van een andere generatie, een generatie die vaak met enkele glazen te veel op achter het stuur kruipt. We kunnen ook niet ontkennen dat alcohol heel sterk verweven is met de Belgische cultuur. Ik kan ook eens genieten van een lekker biertje of een goed glas wijn maar als wij eens goed gaan eten of iets gaan drinken boeken we toch een overnachting, gaan we met de fiets (zelfs dat is niet reglementair als je boven de limiet zit), taxi of het OV. 't Is gewoon een attitude ..

Slim van Tom (ook wat tactisch zeker?) dat voor een kranten artikel over de resultaten van de bloedtest te doen. Zo bekent hij spijt ipv het idee te geven dat m'n het (misschien) wat wou verdoezelen. Maar dat lukt toch niet in de meeste gevallen. En niemand zegt dat m'n expliciet wat wou verdoezelen. Eerst de broodnodige medische hulp, en dan de rest. Alles op zijn tijd.

Zo geef je ook het juiste signaal aan je grote hoop fans en veel andere autorijders.
Dit was gewoon een omerta tussen alle media zodat hij zelf de communicatie kon voeren.

En dan zijn ze verbaasd dat de ''consument" (lees: kijkers traditionele media), het elders gaan zoeken.

Dit was gewoon een omerta tussen alle media zodat hij zelf de communicatie kon voeren.

En dan zijn ze verbaasd dat de ''consument" (lees: kijkers traditionele media), het elders gaan zoeken.
Welke omerta? Er is toch duidelijk gealludeerd op het onderzoek naar intoxicatie door zowel VRT nieuws als HLN? Er waren nog geen vaststaande bewijzen, dus moeilijk om het als feit te brengen toch?

De bloedresultaten zijn nog niet bekend. Hoe kan het dan een omerta zijn?
Af en toe de aluminiumhoedjes afzetten...

Hij voelde de bui al hangen door de genomen stalen. Effe snel voor zijn.
Triestig dit. Ge zou verwachten dat ge op die leeftijd al wat meer verstand had.
Zonder die botsabsorbeerder had m waarschijnlijk een paar wegarbeiders van de weg gemaaid.
Ik heb zeer veel respect voor deze mensen die in die omstandigheden moeten werken.

Man, man, wat een paranoïa. Als er iets is tussen media, is het wel de drang naar primeurs, dus nu denken dat ze allemaal al wisten dat hij dronken was, maar het doelbewust verzwegen zodat hij er zelf mee zou kunnen afkomen, is toch echt wel spoken zien.

Zijn carrière zou ten einde zijn gekomen als hij een dodelijk slachtoffer had gemaakt. Dat is nu niet het geval. Die zal wel weer programma's maken maar met vertraging en zal ook wel uit schuldbesef campagnes voeren tegen dronken rijden.

15 jaar geleden? Dat is nog steeds zo hoor (Waze geeft bvb controles aan)

Ja idd. en de vele Telegram-groepen niet te vergeten die het u echt wel heel makkelijk maken (per regio opgesplitst) en ook super kort op de bal zitten.

Recent moeten blazen na de sport, ik bel naar maat Abc van wie ik wist dat die nog aan de Duvels zat en daar kort nadien ook moest passeren.
"Straks beter meerijden met Xyz, die passeert langs uw huis, je kan dan morgen met mij mee om je auto op te halen."
-"Merci maar geen probleem, ik zag het al op Telegram, ik rij wel via de andere kant".

Het is echt een mentaliteitsprobleem dat zich vooral bij Gen X en deels Y concentreert.

Ja idd. en de vele Telegram-groepen niet te vergeten die het u echt wel heel makkelijk maken (per regio opgesplitst) en ook super kort op de bal zitten.

Recent moeten blazen na de sport, ik bel naar maat Abc van wie ik wist dat die nog aan de Duvels zat en daar kort nadien ook moest passeren.
"Straks beter meerijden met Xyz, die passeert langs uw huis, je kan dan morgen met mij mee om je auto op te halen."
-"Merci maar geen probleem, ik zag het al op Telegram, ik rij wel via de andere kant".

Het is echt een mentaliteitsprobleem dat zich vooral bij Gen X en deels Y concentreert.
Maar je doet er zelf wel vrolijk aan mee natuurlijk

Wat wil je hiermee bedoelen?
Als een geoliede machine meerdere artikels per dag over Tom schrijven. Achteraf zijn reanimatie moeten corrigeren. En nu zie ik plots op de mainstream media een filmpje van die avond waar hij duidelijk zat is. Onze media bastions zijn niets waard.

Het doelpubliek van Tom vergeeft hem wel snel. Gelukkig zijn er geen andere slachtoffers.

Ik kan u met 100% zekerheid zeggen dat er de afgelopen dagen niets gecommuniceerd werd vanuit parket of entourage van Waes.
Als een geoliede machine meerdere artikels per dag over Tom schrijven. Achteraf zijn reanimatie moeten corrigeren. En nu zie ik plots op de mainstream media een filmpje van die avond waar hij duidelijk zat is. Onze media bastions zijn niets waard.

Het doelpubliek van Tom vergeeft hem wel snel. Gelukkig zijn er geen andere slachtoffers.
Die reanimatie stond oorspronkelijk in het persbericht van de entourage van Waes. Logisch dat de pers dit dan overneemt, aangezien politie noch parket communiceren over de zaak, laat staan de details.

Het feit dat er op social media beelden zijn opgedoken van een beschonken Tom Waes is toch triestig. Ik ben geboren en getogen in Knokke-Heist, een badplaats waar veel BV's, BN'ers en sportmensen vaak komen, wonen of een tweede verblijf hebben de kans dat je een bekend gezicht ziet in Knokke is niet ongewoon, maar laat die mensen toch ook eens met rust. Een zatte Tom Waes geniepig filmen, je moet daar toch maar een lafaard voor zijn.

Het komt nu wel beter over om zelf toe te geven dat je in fout was, om de resultaten van het bloedonderzoek voor te zijn.

Vroeger heb ik ook meermaals dronken rondgereden, ik heb heel veel geluk gehad dat ik nooit iets heb meegemaakt, dat is ondertussen al 15 jaar geleden, wijsheid komt met de jaren zou je denken.

Ik heb geen compassie met Waes, is oud genoeg en heeft ook een voorbeeldfunctie, kan zelfs een vaste taxi inhuren moest hij willen, maar een heksenjacht is nu ook niet nodig.

Een veroordeling en rijverbod is natuurlijk wel aan de orde, da’s wel het minste. En daarna Tournée Waes, die samen met Pascal de Antwerpse cafés gaat bezoeken en voorlichten ivm de gevaren van alcohol in het verkeer.

Je bedoelt: wachten op zekerheid voor ze nieuws posten? Ferme deuk, ja… spijkers op laag water zoeken om je oordeel bevestigd te zien dat je op voorhand al klaar had, is het tegenovergestelde van kritisch, hè.

Tom Waes reageert na ongeval: "Te veel gedronken en toch in auto gestapt: onbegrijpelijk"

Alez, vanaf nu mag het wel.

Benieuwd welke weerslag dit gaat hebben op zijn carriere. Er is nog een bootje van bijna een miljoen (dacht ik) onderweg voor één of ander programma.

Ik kan met mijn verstand er niet bij dat iemand met die exposure niet slimmer is. Ik ken mannen met veel minder vermogen die een lopende taxi-rekening hebben omdat ze slimmer zijn dan dat..
Ik ken Waes niet persoonlijk, maar van wat ik ken van zijn 'BV persona' had het mij meer verbaast als hij nuchter had geweest eigenlijk.

Ompact op zijn carrière schat ik op 0.

Je bedoelt: wachten op zekerheid voor ze nieuws posten? Ferme deuk, ja… spijkers op laag water zoeken om je oordeel bevestigd te zien dat je op voorhand al klaar had, is het tegenovergestelde van kritisch, hè.

Zoals de reanimatie ook zeker was?

Terug
Bovenaan