Archief - Grafische kaart in nieuwe pc

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Davion

Legacy Member
Ja, das goed genoeg.

Pentium D 8xx reeks, maar de AMD's zijn rapper.

-Timo-

Legacy Member
Is zelf een pc in elkaar zetten moeilijk ? Ik ken er niet heeeeel veel van maar ben ook geen Noob.

SMa

Legacy Member
Davion zei:
Pentium D 8xx reeks, maar de AMD's zijn rapper.
Vergelijk liever met de 9xx reeks, het is niet voor niets dat Intel een nieuwe dual core reeks uitgebracht heeft.

Thammels zei:
Is zelf een pc in elkaar zetten moeilijk ? Ik ken er niet heeeeel veel van maar ben ook geen Noob.
Dat is niet moeilijk.
Er zijn vele tutorials te vinden op internet, en bij ieder onderdeel zit er een boekje over hoe je het moet installeren.

-Timo-

Legacy Member
sheep zei:
Vergelijk liever met de 9xx reeks, het is niet voor niets dat Intel een nieuwe dual core reeks uitgebracht heeft.


Dat is niet moeilijk.
Er zijn vele tutorials te vinden op internet, en bij ieder onderdeel zit er een boekje over hoe je het moet installeren.
Dus jij zou het er op wagen ? Tis te hopen dat ik niets kapot doe (mijn langgespaarde centjes :doh: ) ...

Slaxz

Legacy Member
als je de handleiding goed volgt, alles eens rustig bekijkt en niks forceert kan je eigenlijk niet veel mis doen.
als het je eerste keer is, zorg dan dat je op voorhand een tutorial op internet bekeken hebt (bv : link)
en lees eerst is rustig en grondig je boekjes van je hardware door.

-Timo-

Legacy Member
Davion zei:
Als je echt niet zeker bent laat je het de winkel doen, maar op het internet zijn genoeg guides te vinden (o.a. op www.hardware.info)
Maar als je het door een winkel laat doen, moet je je hardware er waarschijnlijk wel kopen he ;) . Niet ?

zaffah

Legacy Member
sheep zei:
Nogmaals: ik ben ervan overtuigd dat je met een voeding van 350W, maximaal 400W, zeker toekomt.

Hangt ook af van hoe goed die voeding is.

Er zijn voedingen van 350W dat effectief 320W geven. Dan zijn er nog eens voedingen die misschien 450W staan die amper 300W geven.

Ze verbruiken gewoon meer, maar daarom geven ze niet meer stroom af :p

-Timo-

Legacy Member
Mjah als ik iets niet weet kan ik het natuurlijk hier even vragen he ;)

-Timo-

Legacy Member
Welke case zouden jullie nemen ? Ik twijfel nog tussen Thermaltake Tsunami, Soprano en Swing (alledrie met window). Welke zouden jullie nemen ? De Tsunami is het beste qua cooling zeker ?

-Timo-

Legacy Member
Thammels zei:
Welke case zouden jullie nemen ? Ik twijfel nog tussen Thermaltake Tsunami, Soprano en Swing (alledrie met window). Welke zouden jullie nemen ? De Tsunami is het beste qua cooling zeker ?
Nog meningen :p ?

Davion

Legacy Member
Pak gewoon die die je zelf het mooiste vind, kvind die TT's ook spuuglelijk.

-Timo-

Legacy Member
Ik had er graag een met window. Welke zijn er dan ? Eventueel nog andere merken.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan