Archief - Grafische kaart in nieuwe pc

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

-Timo-

Legacy Member
Maar er is ook nog een super lanboy en een gewone lanboy. Die tweede vind ik nergens in een online shop.

-Timo-

Legacy Member
Die super lanboy zegt me wel iets ... Iemand ervaring met deze case ?

-Timo-

Legacy Member
Zijn de cases van Thermaltake (het uiterlijk buiten beschouwing gelaten) goede cases of niet ?

Slaxz

Legacy Member
ze zijn zeker niet slecht, google achter wat reviews en trek daar dan je conclusies uit.
het is gewoon dat veel mensen hier TT lelijk vinden :p
(ikzelf ga me binnenkort een Swing aanschaffen, kvind die er zalig uitzien ;) )

-Timo-

Legacy Member
Xer0x zei:
ze zijn zeker niet slecht, google achter wat reviews en trek daar dan je conclusies uit.
het is gewoon dat veel mensen hier TT lelijk vinden :p
(ikzelf ga me binnenkort een Swing aanschaffen, kvind die er zalig uitzien ;) )
Ja als ik een thermaltake koop is het een swing. Enig nadeel is dat er slechts 1 fan aanwezig is maar was die uitbreidbaar met nog 1 vooraan (intake) ?

Yank

Legacy Member
Ik heb TT Xaser III en 'k vind het zeer goede case. Enigste wat nog jammer is is gebruik van 80mm fans, ik had liever 120mm gehad, maar toch. Over andere dingen kan ik niets slecht zeggen: goede koeling (7x 80mm), fancontroller, makkelijk systeem voor cd/dvd-spelers en schijven, ruim, goed systeem voor pci-slots (geen vijzen meer), licht (maakt in totaalgewicht van pc niet zoveel uit, maar toch),...

Yank

Legacy Member
Nee, gewoon paar vijzen los, of bij de betere (meestal duurdere) cases even losklikken en de andere in de plaats steken.

Satanic`

Legacy Member
voor een antec met window kan je mss eens zien naar de p160W, die heb ik zelf en ben er enorm content van :)

-Timo-

Legacy Member
Ik kan echt niet kiezen tussen de antec super lanboy en de thermaltake swing :( Iemand raad ;)

SephirothSnake

Legacy Member
idd een voeding moet stabiel en efficient zijn. Hoge watt doet maar 1 ding en dat is de maandelijkse elektriek bill omhoog duwen.

Davion

Legacy Member
Antec SuperLanBOY, waarom? Antec kwaliteit, goed stevig, stoer uitziend, niet derover kwa speciallekes imo, gewoon strak, nice.

-Timo-

Legacy Member
Is het eigenlijk echt wel de moeite om de x2 3800+ te nemen ipv athlon 64 3700+ ?

-Timo-

Legacy Member
Satanic` zei:
voor een antec met window kan je mss eens zien naar de p160W, die heb ik zelf en ben er enorm content van :)
Even wat vraagjes want eigenlijk is dat ook wel een knappe case ;) (ik vind er wel weinig over bij google)
1) Die openingen vooraan komt blijkbaar blauw LED licht uit heb ik gezien of is dit enkel als je er vooraan een fan met LEDs insteekt ?
2) Is de fan vooraan makkelijk plaatsbaar en die achteraan makkelijk vervangbaar ?
3) Kan je alles goed inbouwen en aansluiten (schermpje, USB,...) ?
4) Ik heb op bepaalde foto's gezien dat de frontjes van de DVD-drives er op blijven zitten. Klopt dit en hoe zit dit juist in elkaar ?

Zijn er negatieve punten aan de case ?

Merci he ;)

Merci ook aan Davion voor al de (domme) vragen te beantwoorden :niceone:

solix

Legacy Member
Ik ben wel content van de super lanboy. temps zijn: cpu 28° - mobo 29° - gpu 40° - hdd 21° :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan