Archief - Grafische kaart in nieuwe pc

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

-Timo-

Legacy Member
Davion zei:
1) Das ne LEDfan als ik mij niet vergis.
2) Ja
3) Ja
4) Dunno.

Dus je moet er een aparte LEDfan bijkopen als je dit blauw lichteffect wil.

Op de laatste vraag heb ik dus antwoord gevonden. Het frontje blijft zitten maar het middenstuk klikt naar beneden zodat je originele drive naar buiten komt ;) Knap systeem.

Ik denk dat ik beslist heb ...:D

-Timo-

Legacy Member
Davion zei:
- Die zit er standaard in als ik mij niet vergis.

Als ik op internet kan lezen zit er denk ik maar 1 fan bij (achteraan) met vooraan 1 optioneel. Ik kan verkeerd zijn hoor ...

-Timo-

Legacy Member
Ik heb het dus na lang zoeken gevonden : er zit 1 fan bijgeleverd maar vooraan hangen er al LEDjes boven de openingen ;)

Wat ik waarschijnlijk ga doen : de meegeleverde fan vooraan plaatsen en een blauwe LEDfan kopen voor achteraan.

Maar even vraagje : Een (LED) fan moet toch enkel aangesloten worden op voeding hé maar met welk soort stekker is dit ? Zoals een 3.5 inch ?

-Timo-

Legacy Member
Zeg even vraagje : stel nu als ik mijn pc zelf ineensteek, alle hardware zit er in, wat moet ik dan doen ? (buiten op de opwer knop drukken:p )

Davion

Legacy Member
Nee, t'is zo eentje zoals op een HDD of DVD-ROM, geen Floppy connector.
Je moet Windows enzo installeren :)

-Timo-

Legacy Member
Dus ik zet hem op en dan steek ik gewoon de installatiedisk erin ofwat ? Is dat al ? Of moet ik nog een of andere BIOS-toestanden doen ?

Davion

Legacy Member
Ge moet de BIOS instellen, en dan Windows installeren, maar das meer dan met een diskette zen.

Davion

Legacy Member
Ja, ge moet in u BIOS de HDD's instellen, de bootvolgorde etc..., ma da moet ge zelf uitzoeken he seg, ik moet nie alles uitleggen hé, en Formatten hoe da ge dat doet kunde op Windows Based OS Forum in de sticky vinden.

-Timo-

Legacy Member
Davion zei:
Ja, ge meot in u BIOS de HDD's instellen, de bootvolgorde etc..., ma da moet ge zelf uitzoeken he seg, ik moet nie alles uitleggen hé, en Formatten hoe da ge dat doet kunde op Windows Based OS Forum in de sticky vinden.
OKé maar toch bedankt he voor het beantwoorden :)

th43ns

Legacy Member
Ik zou als ik u was da toch door een meer ervaren persoon/winkel laten doen, en gewoon toekijken hoe hij/zij het doet. (als dat kan uiteraard)

-Timo-

Legacy Member
thaens zei:
Ik zou als ik u was da toch door een meer ervaren persoon/winkel laten doen, en gewoon toekijken hoe hij/zij het doet. (als dat kan uiteraard)

Ik denk het :) Maar zouden zij wel aan die antec p160w geraken ?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan